OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN – 16/09 dostawa igieł medycznych
Numer ogłoszenia: 67753 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/ PN - dostawa igieł medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa igieł z drenem, stanowiących odrębną część zestawów do aferez kolekcyjnych i leczniczych: -wymiary kaniuli igły (mm) 1,6 x 25,0 -Back Eyeumieszczony po przeciwnej do otworu igły stronie kaniuli, -ruchome, plastikowe skrzydełka, pozwalające stabilnie uchwycić igłę, osadzone tuż za kaniulą, -barwne oznaczenie górnej i dolnej powierzchni kaniuli, -plastikowa osłona kaniuli, -plastikowy dren igły długości 100-300 mm, -plastikowy, zatrzaskowy zacisk drenu, umożliwiający szybkie zamknięcie jego światła, -dren igły zakończony końcówką Luer, typu female Luer- lock, -zgwintowana, nakręcana plastikowa osłona końcówki Luer, -igła jednorazowa, sterylna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.30-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 450,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą certyfikat zgodności CE (WE), 4.załączą deklarację zgodności WE, 5.załączą dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w dziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują wyroby zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.zaoferują co najmniej 24 miesięczny termin ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy, 3.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 4.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 5.zadeklarują wymagane terminy dostaw, 6.załączą certyfikat serii - w momencie dostawy wyrobów.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.certyfikat zgodności CE (WE), 4.deklarację zgodności WE, 5.dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi
w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie o co najmniej 24 miesięcznym terminie ważności wyrobów, licząc od dnia dostawy, 3.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 4.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 5.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, 6.oświadczenie o zobowiązaniu się do dostarczenia certyfikatu serii w momencie dostawy.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro).. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.06.2009.
| ||||||||||||
ZAWIADOMIENIE
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W ZADANIACH NR 1 i 2 W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA ZESTAWÓW DO AFEREZ KOLEKCYJNYCH I LECZNICZYCH” – AD/PN – 12/09 ORAZ O UNIEWAŻNIENIU W/W POSTĘPOWANIA W ZADANIACH NR 3 i 4
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu dokonano wyboru oferty: w zadaniu nr 1 dokonano wyboru oferty nr 1, złożonej przez firmę:
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 44 405,00 zł
w zadaniu nr 2 dokonano wyboru oferty nr 1, złożonej przez firmę:
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 2 675,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Zamawiający dokonał oceny i badania złożonej oferty. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, że oferta nr 1 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r., poz. 1655), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku unieważnia w/w postępowanie w zadaniach nr 3 i 4 – nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Białystok, 28.04.2009 r. | ||||||||||||
OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN - 14/09 - dostawa odczynników hematologicznych oraz dzierżawa analizatora hematologicznego 5 - DIFF
Numer ogłoszenia: 66751 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 14/09 - dostawa odczynników hematologicznych oraz dzierżawa analizatora hematologicznego 5 - DIFF.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi do wykonania 93 000 oznaczeń (w tym 75 000 oznaczeń CBC, 18 000 oznaczeń 5 - DIFF) wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 5-DIFF na okres 3 lat. Wymagania 1Analizator fabrycznie nowy - rok produkcji 2009, 5-DIFF o wydajności co najmniej 80 oznaczeń na godzinę 2Wykonawca zaoferuje odczynniki do wykonania 93 000 oznaczeń morfologii (75% CBC, 25% 5-DIFF) 3Wykonawca zaoferuje materiały kontrolne do wykonywania codziennej kontroli jakości badań laboratoryjnych - poziom normalny, niski i wysoki - 5 dni w tygodniu 4Analizator dokonuje pomiaru następujących parametrów: RBC, WBC, PLT, HGB, HCT, MCV, MCH, MCHC, RDW, MPV 5Analizator różnicuje WBC na: neutrofile, limfocyty, monocyty, eozynofile i bazofile 6Analizator posiada możliwość wyboru oznaczania dla każdej próbki CBC lub CBC+5DIFF bez konieczności wykonywania oznaczeń w seriach 7Urządzenie posiada wewnętrzny i zewnętrzny czytnik kodów kreskowych akceptujący kody w systemie ISBT 128 8Analizator posiada możliwość podawania próbek przez podajnik manualny i automatyczny (nie mniej niż 25 próbek) 9Analizator posiada możliwość podawania próbek w systemie otwartym 10Analizator posiada adaptery do podawania próbek w systemie zamkniętym (akceptuje probówkostrzykawki oraz probówki próżniowe różnych producentów) 11Analizator posiada możliwość podawania próbek pediatrycznych 12Objętość próbki do analizy nie większa niż 200 ul 13Analizator automatycznie rozcieńcza próbki 14Zakres liniowości dla oznaczanych parametrów: HGB 0 - 24 g/dl, HCT 0 - 60%, WBC 0 - 100x103/mm3, RBC 0 - 8x106/mm3, PLT 0 - 2500x103/mm3 (dla preparatów płytkowych), 15Analizator posiada możliwość drukowania zbiorczych raportów dziennych 16Analizator posiada możliwość drukowania wyników przeprowadzonych kontroli 17Analizator posiada system kontroli jakości z opcją graficzną i statystyczną 18Analizator wyposażony jest w UPS, komputer oraz drukarkę laserową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują odczynniki i analizator, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2.załączą dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania, 3.załączą oświadczenie, że oferowane wyroby posiadają oznakowanie CE, 4.załączą deklarację zgodności, 5.zapewnią bezpłatne uczestnictwo w międzynarodowej kontroli jakości, 6.zapewnią aktualizację oprogramowania w czasie trwania umowy, 7.zaoferują co najmniej 6 miesięczny termin ważności odczynników - licząc od dnia dostawy, 8.zobowiążą się do oddania w dzierżawę analizatora hematologicznego 5-DIFF, na okres 3 lat, 9.dostarczą instrukcję obsługi w języku polskim, 10.zaoferują bezpłatny serwis gwarancyjny przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub zapewnieniem back-up w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 11.zaoferują bezpłatne przeglądy okresowe przez okres trwania umowy z uwzględnieniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, których koszt poniesie Wykonawca, 12.zaoferują bezpłatną walidację analizatora raz w roku, 13.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 14.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 15.zadeklarują wymagane terminy dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem aparatury oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, 16.zobowiążą się do dostarczenia urządzenia zwalidowanego z załączonym protokołem walidacji, 17.zobowiążą się do pokrycia kosztów podłączenia analizatora do istniejącego systemu komputerowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane odczynniki i analizator wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2.dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania, 3.oświadzcenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE, 4.deklarację zgodności WE, 5.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnego uczestnictwa w międzynarodowej kontroli jakości, 6.oświadczenie o zapewnieniu aktualizacji oprogramowania w czasie trwania umowy, 7.oświadczenie o co najmniej 6 miesięcznym terminie ważności odczynników - licząc od dnia dostawy, 8.zobowiązanie do oddania w dzierżawę analizatora hematologicznego 5-DIFF, na okres 3 lat, 9.instrukcję obsługi w języku polskim, 10.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub zapewnieniem back-up w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 11.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnych przeglądów okresowych przez okres trwania umowy z uwzględnieniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, których koszt poniesie Wykonawca, 12.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnej walidacji analizatora raz w roku, 13.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 14.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 15.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego. 16.zobowiązanie do dostarczenia urządzenia zwalidowanego z załączonym protokołem walidacji, 17.zobowiązanie do pokrycia kosztów podłączenia analizatora do istniejącego systemu komputerowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro).. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 06.06.2009.
| ||||||||||||
WYJAŚNIENIA
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ AD/PN – 15/09 – „Dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych w żelu poliakryamidowym oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu”
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego: Pytanie nr 1:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie kart do mikrotestu kolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego oraz testu enzymatycznego z podziałem na 8 kolumn? Proponowane mikrokarty spełniają wymagania Zamawiającego zwarte w SIWZ pkt. V (opis przedmiotu zamówienia) ppkt.II (wymagania zamawiającego) pkt. 1 –110 oraz 12-14.
Odpowiedź Zamawiającego:
NIE.
Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych
w żelu dekstranowym wraz z dzierżawą niezbędnego sprzętu kompatybilnego do zaoferowanych kart? Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Pytanie nr 3:
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie bromeliny lub innego enzymu proteolitycznego zalecanego przez producenta kart do wykonania mikrokolumnowego testu enzymatycznego
o objętości jednostkowej opakowania nie przekraczającej 100 ml, przy zagwarantowaniu 6 miesięcznego terminu ważności odczynnika po otwarciu opakowania jednostkowego? Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w
w następujący sposób: - zmianie ulega nazwa nadana postępowaniu przez Zamawiającego – „AD/PN – 15/09 - Dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych w żelu oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu”,
- w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” – zdanie pierwsze otrzymuje brzmienie: „Przedmiotem zamówienia jest dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych w żelu poliakryamidowym lub w żelu dekstranowym oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu, kompatybilnego do zaoferowanych kart”,
- w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6. Odczynnik enzymatyczny – ilość niezbędna do wykonania w/w testówprzy użyciu własnych krwinek panelowych*
wymagania: - bromelina lub inny enzym proteolityczny zalecany przez producenta kart do wykonania mikrokolumnowego testu enzymatycznego;
- objętość jednostkowa opakowania nie przekracza 100 ml.”
Pozostałe postanowienia SIWZ nie ulegają zmianie.
Białystok, 23.04.2009 r. | ||||||||||||
ZAWIADOMIENIE
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO –„DOSTAWA FILTRÓW ANTYLEUKOCYTARNYCH DO FILTROWANIA KKCZ ORAZ KKP” – AD/PN – 11/09 W ZADANIU NR 2 - dostawa laboratoryjnych filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednej jednostki KKP AF lub 1-8 zlewanych jednostek KKP w ilości 1 200 szt.
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U.
Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu w zadaniu nr 2 wybrano następującą ofertę: Zadanie nr 2 – oferta nr 3 złożona przez firmę:
PALL POLAND Sp. z o. o.
ul. Jagiellońska 74
03-301 Warszawa
cena oferty: 86 028,00 zł.
Uzasadnienie wyboru
Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny
i porównanie złożonych ofert: Zadanie nr 2:
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiamy o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Białystok, 23.04.2009 r. | ||||||||||||
ZAWIADOMIENIE
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO –„DOSTAWA FILTRÓW ANTYLEUKOCYTARNYCH DO FILTROWANIA KKCZ ORAZ KKP” – AD/PN –11/09 W ZADANIU NR 1 - dostawa laboratoryjnych filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednej jednostki KKCz w ilości 5 000 szt.
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U.
Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu w zadaniu nr 1 wybrano następującą ofertę: w zadaniu nr 1 – oferta nr 1 złożona przez firmę:
Maco Pharma Polonia Sp. z o. o.
ul. Szwajcarska 22
54-405 Wrocław
cena oferty: 174 945,00 zł.
Uzasadnienie wyboru
Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Zadanie nr 1:
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiamy o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Białystok, 20.04.2009 r.
| ||||||||||||
OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN - 15/09 - Dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych w żelu poliakryamidowym oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu
Numer ogłoszenia: 64215 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 15/09 - Dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych w żelu poliakryamidowym oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych w żelu poliakryamidowym oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu: 1. Karty do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego z surowicą poliwalentną - do wykonania 209 000 pojedynczych reakcji wymagania: - łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze pośredniego testu antyglobulinowego nie przekracza 30 minut; -zastosowana surowica antyglobulinowa poliwalentna zawiera minimalnie przeciwciała: anty - IgG oraz anty - C3d. 2. Karty do mikrokolumnowego testu enzymatycznego - do wykonania 160 000 pojedynczych reakcji* wymagania: - łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze testu enzymatycznego nie przekracza 30 minut; 3. Karty do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego z surowicą monowalentną - do wykonania 3 000 pojedynczych reakcji* wymagania: - łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze pośredniego testu antyglobulinowego nie przekracza 30 minut; - zastosowana surowica antyglobulinowa monowalentna zawiera tylko przeciwciała:anty - IgG. 4. Karta do mikrokolumnowego bezpośredniego testu antyglobulinowego z surowicami monowalentnymi - do wykonania 400 oznaczeń* (jedno oznaczenie = co najmniej reakcja z IgG + reakcja z C3d + autokontrola ) wymagania: - czas wirowania w procedurze bezpośredniego testu antyglobulinowego nie przekracza 15 minut;- zastosowane surowice antyglobulinowe monowalentne pozwalają zidentyfikować opłaszczenie krwinek czerwonych minimalnie przez IgG oraz C3d; - w teście możliwe jest wykonanie równoległe reakcji autokontroli. 5. Odczynnik LISS - ilość niezbędna do wykonania w/w testów przy użyciu własnych krwinek panelowych * (uwzględniając ilość niezbędną również do zawieszenia krwinek panelowych)wymagania: - możliwość tworzenia zawiesin krwinek czerwonych wykorzystywanych w mikrotestach kolumnowych: PTA, BTA oraz w teście enzymatycznym; - objętość jednostkowego opakowania odczynnika 100 - 500 ml. 6. Odczynnik enzymatyczny - ilość niezbędna do wykonania w/w testów przy użyciu własnych krwinek panelowych)* wymagania: - bromelina lub inny enzym proteolityczny zalecany przez producenta kart do wykonania mikrokolumnowego testu enzymatycznego; - objętość jednostkowa opakowania nie przekracza 20 ml. * w przypadku gdy opakowania zbiorcze nie pasują dokładnie do wymaganej ilości to dopuszczamy złożenie oferty o ilości kart i odczynników wynikających z pełnych opakowań z wyrównaniem w górę. Dzierżawa niezbędnego sprzętu: Wykonawca zobowiązany jest wydzierżawić na okres stosowania kart 7 wirówek oraz 7 inkubatorów kompatybilnych do zaoferowanych kart na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia podanego okresu, w przypadku niewykorzystania kart i odczynników. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub podstawieniem równorzędnego sprzętu zastępczego w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 3.000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują karty, odczynniki i urządzenia, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.załączą oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE, 3.załączą deklarację zgodności WE dla oferowanych wyrobów, 4.załączą certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procedurze oceny jakości (jeżeli dotyczy), 5.załączą dokumenty o spełnianiu przez karty i odczynniki wymogów ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896) - z wyjątkiem tych, które przez producenta zostały zakwalifikowane jako wyroby nie medyczne (wskazane w ofercie), 6.załączą dokument potwierdzający zgłoszenie wyrobu do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 7.zaoferują co najmniej 6 miesięczny termin ważności kart i odczynników - licząc od dnia dostawy, 8.zobowiążą się do oddania w dzierżawę 7 wirówek i 7 inkubatorów kompatybilnych do zaoferowanych kart na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia podanego okresu, w przypadku niewykorzystania kart i odczynników, 9.zaoferują bezpłatny serwis gwarancyjny przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub podstawieniem równorzędnego sprzętu zastępczego w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 10.zadeklarują możliwość przechowywania kart w temperaturze + 150C - +220C, 11.zaoferują kartę do mikrotestu kolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego oraz testu enzymatycznego z podziałem na sześć kolumn, 12.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 13.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 14.zadeklarują wymagane terminy dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem aparatury oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane karty, odczynniki oraz urządzenia wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE, 3.deklarację zgodności WE z wymaganiami zasadniczymi, 4.certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procedurze oceny jakości (jeżeli dotyczy), 5.oświadczenie, że oferowany wyrób jest zgodny z wymaganiami postawionymi w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896), jeśli nie dotyczy dołączyć odpowiedni dokument, 6.dokument potwierdzający zgłoszenie wyrobu do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 7.oświadczenie, że karty mogą być przechowywane w temperaturze + 150C - +220C, 8.oświadczenie, że karty do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglubulinowego oraz testu enzymatycznego są z podziałem na sześć kolumn, 9.zobowiązanie do oddania w dzierżawę 7 wirówek i 7 inkubatorów kompatybilnych do zaoferowanych kart na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia podanego okresu w przypadku niewykorzystania kart i odczynników, 10.oświadczenie, o wykonaniu bezpłatnych napraw serwisowych w okresie trwania umowy, w przypadku awarii i uszkodzeń nie wynikających z winy Zamawiającego, wraz z dotrzymaniem czasu naprawy lub podstawieniem sprzętu równorzędnego, 11.oświadczenie o co najmniej 6 miesięcznym terminie ważności w przypadku kart i odczynników, 12.oświadczenie o zaakceptowaniu 30 - dniowego terminu płatności, 13.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 14.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro).. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.05.2009. | ||||||||||||
ZAWIADOMIENIE
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA SAMOCHODU CHŁODNI” – AD/PN – 6/09
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu dokonano wyboru oferty nr 1, złożonej przez firmę: POLMOZBYT PLUS Sp. z o. o.
ul. Zwycięstwa 10 A, 15-703 Białystok
cena oferty: 145 496,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Zamawiający dokonał oceny i badania złożonej oferty. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, że oferta nr 1 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz
w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100). Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Białystok, 17.04.2009 r. | ||||||||||||
WYJAŚNIENIA
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
AD/PN – 10/09 – „usługę wywozu odpadów medycznych i komunalnych”
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:
Pytanie:
Zwracam się z prośbą o określenie ilości i pojemności worków oraz pojemników na odpady medyczne (zadanie nr 2) jakie ma dostarczyć Zleceniobiorca. Jest to niezbędne do określenia ceny jednostkowej.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy dostarczania worków i pojemników na odpady medyczne. Zamawiający zapewnia pakowanie odpadów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy – Załącznik B do SIWZ.
Białystok, 16.04.2009 r. | ||||||||||||
OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN - 12/09 - dostawa zestawów do aferez kolekcyjnych i leczniczych
Numer ogłoszenia: 62183 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 12/09 - dostawa zestawów do aferez kolekcyjnych i leczniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów rozłącznych do pobierania osocza na separatorze osoczowym PCS 2 Haemonetics, w ilości 500 szt., Zadanie nr 2 - dostawa pojemników pustych do zestawów rozłącznych do pobierania osocza na separatorze osoczowym PCS 2 Haemonetics, w ilości 100 szt., Zadanie nr 3 - dostawa igieł z drenem, stanowiących odrębną część zestawów do aferez kolekcyjnych i leczniczych, w ilości 2 000 szt., Zadanie nr 4 - dostawa zestawów otwartych jednorazowego użytku do separatora komórkowego CS 3000 Plus Fenwal, w ilości 6 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.19.42.20-4, 33.14.13.20-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości zł 1.100,00 zł - odpowiednio: dla zadania nr 1 - 900,00 zł, dla zadania nr 2 - 50,00 zł, dla zadania nr 3 - 100,00 zł, dla zadani nr 4 - 50,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą certyfikat zgodności CE (WE), 4.załączą deklarację zgodności WE, 5.załączą dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w dziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują wyroby zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.zaoferują co najmniej 24 miesięczny termin ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy, 3.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 4.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 5.zadeklarują wymagane terminy dostaw, 6.załączą certyfikat serii - w momencie dostawy wyrobów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.certyfikat zgodności CE (WE), 4.deklarację zgodności WE, 5.dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie o co najmniej 24 miesięcznym terminie ważności wyrobów, licząc od dnia dostawy, 3.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 4.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 5.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, 6.oświadczenie o zobowiązaniu się do dostarczenia certyfikatu serii w momencie dostawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro).. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.05.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów rozłącznych do pobierania osocza na separatorze osoczowym PCS 2 Haemonetics, w ilości 500 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa zestawów rozłącznych do pobierania osocza na separatorze osoczowym PCS 2 Haemonetics o następujących parametrach: - jałowy, jednorazowego użytku, - na zestaw składają się trzy elementy, po połączeniu tworzące jedna całość: 1) rotor z dwoma portami, 2) zestaw drenów, wyposażonych w filtr do transfuzji krwi i jej składników oraz porty do połączenia z czujnikiem ciśnienia, rotorem, pojemnikiem z antykoagulantem i igłą do aferezy, 3) pojemnik pusty a 1000 ml z drenem zakończonym portem do połączenia z rotorem, wykonany z PCV trwałego do temperatury - 90oC,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa pojemników pustych do zestawów rozłącznych do pobierania osocza na separatorze osoczowym PCS 2 Haemonetics, w ilości 100 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa pojemników pustych do zestawów rozłącznych do pobierania osocza na separatorze osoczowym PCS 2 Haemonetics, o następujących parametrach: - jałowy, jednorazowego użytku, - pojemnik pusty a 1000 ml, - z drenem zakończonym portem do połączenia z rotorem, - wykonany z PCV trwałego do temperatury - 90oC,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa igieł z drenem, stanowiących odrębną część zestawów do aferez kolekcyjnych i leczniczych, w ilości 2 000 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa igieł z drenem, stanowiących odrębną część zestawów do aferez kolekcyjnych i leczniczych: -wymiary kaniuli igły (mm) 1,6 x 25,0 -Back Eye umieszczony po przeciwnej do otworu igły stronie kaniuli, -ruchome, plastikowe skrzydełka, pozwalające stabilnie uchwycić igłę, osadzone tuż za kaniulą, -barwne oznaczenie górnej i dolnej powierzchni kaniuli, -plastikowa osłona kaniuli, -plastikowy dren igły długości 100-300 mm, -plastikowy, zatrzaskowy zacisk drenu, umożliwiający szybkie zamknięcie jego światła, -dren igły zakończony końcówką Luer, typu female Luer- lock, -zgwintowana, nakręcana plastikowa osłona końcówki Luer, -igła jednorazowa, sterylna,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa zestawów otwartych jednorazowego użytku do separatora komórkowego CS 3000 Plus Fenwal, w ilości 6 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa zestawów otwartych jednorazowego użytku, do separatora komórkowego CS 3000 Plus Fenwal, wyposażonych w: - dwa porty typ Luer męski, umożliwiający podłączenie igły do aferezy 16 G, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0.9% NaCl. - coupler - przebijak do podłączenia płynu antykoagulacyjnego ACD- A, - adapter przystosowany do podłączenia pojemnika transferowego pustego a 1000 ml..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
|