WYJAŚNIENIA
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
AD/PN – 36/08 –
„obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej”
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:
Pytanie nr 1 :
Zwracam się z prośbą o podanie dokładnych informacji w zakresie szkodowości (rok zgłoszenia, rok powstania szkody, wpłacone świadczenia (świadczenia jednorazowe, świadczenia okresowe – renty), rezerwy, opis szkody (nr, imię i nazwisko poszkodowanego, przyczyna szkody, itp.) za rok 2004-2008, ewentualnie spraw roszczeniowych poza zakładami ubezpieczeń. Proszę o podanie szkodowości
w zakresie ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.
Odpowiedź Zamawiającego:
W okresie 2004-2008, nie miała miejsce żadna szkoda z tytułu dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej, jak również z tytułu obowiązkowego ubezpieczenia OC prowadzonej działalności.
Białystok, 22.12.2008 r.
|
OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN - 36/08 - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 264944 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 36/08 - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ubezpieczenie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku w zakresie: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej. Okres ubezpieczenia: od dnia 01 stycznia 2009 r. do dnia 31 grudnia 2009 r. Składka: Składka płatna w 4 równych ratach kwartalnych. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej. -zakres ubezpieczenia - zgodny z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej z dnia 28.12.2007r. (Dz. U. Nr 3 z dnia 09.01.2008r., poz. 10), -suma gwarancyjna - minimalna, zgodna z w/w rozporządzeniem - równowartość w złotych 46.500 EURO na jedno zdarzenie i 275.000 EURO na wszystkie zdarzenia. Ubezpieczenie dotyczyć będzie umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju świadczenia odrębnie kontraktowane z NFZ Podlaskim Oddziałem Wojewódzkim w Białymstoku. Przedmiotem kontraktu są badania zgodności tkankowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełnią warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - są zakładami ubezpieczeniowymi w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, prowadzącymi działalność w dziale pozostałych ubezpieczeń osobowych oraz majątkowych zgodnie z załącznikiem Podział ryzyka według działów, grup i rodzajów ubezpiecze do ww. ustawy; 2. Wymagania Zamawiającego: 1) płatność ratalna - w 4 równych ratach kwartalnych; 3. Warunki ubezpieczenia powinny być dostosowane do specyfiki działalności RCKiK i opierać się na założeniach określonych w niniejszym przetargu. Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie odbywała się wg kryterium spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania ustawowe, składa następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3)oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji; 4)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem , 5)ogólne warunki ubezpieczeń które będą miały zastosowanie przy proponowanej ochronie ubezpieczeniowej. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego, przedłoży następujące dokumenty: 1)oświadczenie o płatności ratalnej w 4 równych ratach..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23 15-950 Białystok pok. 201 - Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23 15-950 Białystok pok. 201 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.01.2009.
Plik do pobrania:
|
WYJAŚNIENIA DO SIWZ, ZMIANA TREŚCI SIWZ
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I ZMIANA TREŚCI SIWZ
AD/PN – 33/08 –
„usługę wywozu odpadów medycznych i komunalnych”
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Pytanie nr 1 :
Zwracam się z prośbą o określenie przybliżonych szacunkowych ilości odpadów medycznych wytwarzanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w rozbiciu na kody.
Jest to niezbędne do określenia ceny jednostkowej wynikającej ze średniej ze wszystkich kodów odpadów i ich ilości.
Odpowiedź Zamawiającego:
Przewidywana do utylizacji ilość odpadów medycznych w rozbiciu na kody wynosi odpowiednio:
- kod 18 01 02 – 20% ogólnej przewidywanej rocznej ilości odpadów przeznaczonych do utylizacji,
- kod 18 01 03 – 80% ogólnej przewidywanej rocznej ilości odpadów przeznaczonych do utylizacji.
Pytanie nr 2:
Zwracam się z prośbą o określenie ilości i pojemności worków oraz pojemników na odpady medyczne jakie ma dostarczyć Zleceniobiorca. Jest to niezbędne do określenia ceny jednostkowej.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy dostarczania worków i pojemników na odpady medyczne. Zamawiający zapewnia pakowanie odpadów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy – Załącznik A do SIWZ.
Jednocześnie, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wprowadza zmiany treści SIWZ w w/w postępowaniu polegające na:
1) w dziale XII SIWZ – Opis sposobu obliczenia ceny w pkt 4 Zamawiający dodaje ppkt e) w brzmieniu: „e) utylizacji odpadów medycznych lub składowania odpadów komunalnych”,
2) -2) zmianie ulega treść Załącznika nr 2 i Załącznika nr 3, zgodnie z załączonym wzorem.
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Białystok, 17.12.2008 r.
Plik do pobrania:
|
ZAWIADOMIENIE
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA CZEKOLAD TWARDYCH” – AD/PN – 32/08
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje o unieważnieniu w/w postępowania.
W postępowaniu złożona została jedna oferta firmy: BOS S. A. Oddział „Dystrybucja” Porosły, ul. Handlowa 2A, 15-399 Białystok. Cena tej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to:
Zadanie nr 1 – 98 728,50 zł,
Zadanie nr 2 – 98 728,50 zł,
Zadanie nr 3 – 98 728,50 zł,
Zadanie nr 4 – 174 429,50 zł,
Zadanie nr 5 – 98 728,50 zł.
Wartość brutto oferty firmy: BOS S. A. Oddział „Dystrybucja” Porosły, ul. Handlowa 2A,
15-399 Białystok:
Zadanie nr 1 – 130 625,40 zł,
Zadanie nr 2 – 130 625,40 zł,
Zadanie nr 3 – 130 625,40 zł,
Zadanie nr 4 – 191 381,40 zł,
Zadanie nr 5 – 130 625,40 zł.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Białystok, 16.12.2008 r
|
INFORMACJA
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ SEROLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ SWÓCH AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW DO SEROLOGII GRUP KRWI” – AD/PN – 25/08
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu dokonano wyboru oferty nr 1, złożonej przez firmę:
Diahem AG Diagnostic Products
Schlosserstrasse 4, CH-8180 Bülach , Szwajcaria
DiaHem – POL Sp. z o.o.
al. Słowackiego 64, 30-004 Kraków
cena oferty: 1 795 596,34 zł
Uzasadnienie wyboru
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej kierował się kryteriami:
1) cena ofertowa,
2) parametry techniczne.
Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta nr 1 firmy Diahem AG Diagnostic Products odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryteria wyboru.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:
Punktacja przyznana w kryterium cena:
Numer oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
|
Kryterium cena (liczba pkt)
|
Uzasadnienie
|
1
|
Diahem AG Diagnostic Products
Schlosserstrasse 4, CH-8180 Bülach, Szwajcaria
DiaHem – POL Sp. z o. o.
al. Słowackiego 64, 30-004 Kraków
|
79,78
|
zgodnie z systemem punktacji opisanym
w dziale XIII SIWZ
|
2
|
Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.
ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa
|
80,00
|
Punktacja przyznana w kryterium parametry techniczne:
Numer oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
|
Kryterium parametry techniczne
(liczba pkt)
|
Uzasadnienie
|
1
|
Diahem AG Diagnostic Products
Schlosserstrasse 4, CH-8180 Bülach, Szwajcaria
DiaHem – POL Sp. z o. o.
al. Słowackiego 64, 30-004 Kraków
|
20
|
zgodnie z systemem punktacji opisanym
w dziale XIII SIWZ
|
2
|
Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.
ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa
|
15
|
Łączna punktacja:
Numer oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
|
Kryterium parametry techniczne
(liczba pkt)
|
Uzasadnienie
|
1
|
Diahem AG Diagnostic Products
Schlosserstrasse 4, CH-8180 Bülach, Szwajcaria
DiaHem – POL Sp. z o. o.
al. Słowackiego 64, 30-004 Kraków
|
99,78
|
zgodnie z systemem punktacji opisanym
w dziale XIII SIWZ
|
2
|
Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.
ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa
|
95
|
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Dyrektor Regionalnego Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Białystok, 15.12.2008 r.
|
Ogłoszenie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów medycznych i komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - usługa odbioru i transportu do miejsca utylizacji odpadów oraz utylizacja odpadów medycznych niebezpiecznych o kodach 18 01, w tym 18 01 02 i 18 01 03, z siedziby RCKiK w Białymstoku. Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi rocznie ok. 12 000 kg. Zadanie 2 - usługa odbioru, transportu i przekazania na wysypisko komunalne odpadów stałych komunalnych o kodzie 20 03 01 z posesji RCKiK w Białymstoku oraz użyczenie dwóch pojemników na odpady o pojemności ok. 1 m3 wstawionych nieodpłatnie na czas trwania umowy. Przewidywana ilość odpadów komunalnych wynosi rocznie ok. 240 m3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.440,00 zł: odpowiednio: zadanie nr 1 - 4.000,00 zł, zadanie nr 2 - 440,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają zezwolenie na odbiór i transport odpadów medycznych do miejsca utylizacji, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - (dot. zadania nr 1) *, 4) posiadają zezwolenie na utylizację odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) (dot. zadania nr 1), 5) posiadają zezwolenie na odbiór i transport odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - wymaganie (dot. zadania nr 2) **, 6) zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. * w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów medycznych do innego podmiotu utylizującego (podwykonawcy), wymagana jest aktualna umowa zawarta na okoliczność utylizacji, lub inny dokument potwierdzający tę możliwość, ** w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów komunalnych na wysypisko komunalne (podwykonawcy), wymagana jest aktualna umowa zawarta na okoliczność składowania, lub inny dokument potwierdzający tę możliwość. 2. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) zobowiążą się do nieodpłatnego użyczenia dwóch pojemników na odpady komunalne o pojemności ok. 1 m3 wstawionych na czas trwania umowy - wymaganie dot. zadania nr 2, 2) zaakceptują 30 - dniowy termin płatności, licząc od dnia wystawienia faktury, 3) zadeklarują proponowane terminy odbioru odpadów, lub zaproponują własne, 4) zadeklarują stałość cen przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z możliwością podwyższenia ceny po tym okresie o aktualnie ogłoszony wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, lub o udokumentowany wzrost cen utylizacji odpadów medycznych lub składowania odpadów komunalnych na wysypisku komunalnym, Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że spełnia warunki określone w pkt I. 1. a. Warunki określone w pkt I. 1. b i c, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie - sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt I. 2 każdy Wykonawca musi spełnić z osobna. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1) oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zezwolenie na odbiór i transport odpadów medycznych do miejsca utylizacji, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - wymaganie (dot. zadania nr 1), 4) zezwolenie na utylizację odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 (dot. zadania nr 1) *, 5) aktualną umowę zawartą na okoliczność utylizacji, lub inny dokument stwierdzający tę możliwość, w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów medycznych do innego podmiotu utylizującego (podwykonawcy). Umowa winna obejmować cały okres realizacji zamówienia. W przeciwnym wypadku Wykonawca załącza zobowiązanie do zawarcia w/w umowy na okres obejmujący realizację zamówienia - wymaganie dot. zadania nr 1, 6) zezwolenie na odbiór i transport odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - wymaganie dot. zadania nr 2**, 7) aktualną umowę zawartą na okoliczność składowania odpadów na wysypisku komunalnym, lub inny dokument stwierdzający tę możliwość, w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów komunalnych. Umowa winna obejmować cały okres realizacji zamówienia. W przeciwnym wypadku Wykonawca załącza zobowiązanie do zawarcia w/w umowy na okres obejmujący realizację zamówienia - wymaganie dot. zadania nr 2, 8) potwierdzenie wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1) zobowiązanie do nieodpłatnego użyczenia dwóch pojemników na odpady komunalne o pojemności ok. 1 m3 wstawionych na czas trwania umowy wymaganie dot. zadania nr 2), 2) oświadczenie o stałości cen przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z możliwością podwyższenia ceny po tym okresie o aktualnie ogłoszony wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych lub o udokumentowany wzrost cen odbioru i utylizacji odpadów medycznych lub odbioru i składowania odpadów komunalnych, 3) oświadczenie o akceptacji 30-dniowego terminu płatności, 4) oświadczenie o dotrzymaniu proponowanych terminów odbiorów lub zaproponują własne z zachowaniem zasady nie częściej niż co 3 dni robocze w godz. porannych lub popołudniowych (w czasie godzin pracy Zamawiającego). OŚWIADCZENIA ZAWARTE W FORMULARZU OFERTOWYM NIE WYMAGAJĄ SKŁADANIA ODRĘBNYCH OŚWIADCZEŃ. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dokumentu opisanego w pkt b) odpowiednio 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.01.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa odbioru i transportu do miejsca utylizacji odpadów oraz utylizacja odpadów medycznych niebezpiecznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa odbioru i transportu do miejsca utylizacji odpadów oraz utylizacja odpadów medycznych niebezpiecznych o kodach 18 01, w tym 18 01 02 i 18 01 03, z siedziby RCKiK w Białymstoku. Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi rocznie ok. 12 000 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa odbioru, transportu i przekazania na wysypisko komunalne odpadów stałych komunalnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa odbioru, transportu i przekazania na wysypisko komunalne odpadów stałych komunalnych o kodzie 20 03 01 z posesji RCKiK w Białymstoku oraz użyczenie dwóch pojemników na odpady o pojemności ok. 1 m3 wstawionych nieodpłatnie na czas trwania umowy. Przewidywana ilość odpadów komunalnych wynosi rocznie ok. 240 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Plik do pobrania:
|
INFORMACJA
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DOTYCZĄCEJ POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA I MONTAŻ 4 SZTUK PRAS AUTOMATYCZNYCH DO PREPARATYKI KRWI” – AD/PN – 30/08
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z
2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu dokonano wyboru oferty nr 2, złożonej przez firmę:
HEMOSYSTEMS Sobczak i wspólnicy sp. j.
ul. Górczewska 212/226, 01-460 Warszawa
cena oferty: 395 280,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena brutto za realizację zamówienia.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta nr 2 firmy HEMOSYSTEMS Sobczak i wspólnicy sp. j. odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:
Numer oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
|
Ocena
(liczba pkt)
|
Uzasadnienie
|
1
|
COLOR TRADING Sp. z o. o.
ul. Żółny 40
02-815 Warszawa
|
78
|
zgodnie z systemem punktacji opisanym w dziale XIII SIWZ
|
2
|
HEMOSYSTEMS Sobczak i wspólnicy sp. j.
ul. Górczewska 212/226
01-460 Warszawa
|
100
|
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Dyrektor Regionalnego Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Białystok, 05.12.2008 r.
|
WYJAŚNIENIA
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA AD/PN – 30/08 –
„Dostawa i montaż 4 sztuk pras automatycznych do preparatyki krwi”
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Pytanie nr 1
Czy, w związku z zapisem w Załączniku A (strona nr 14 SIWZ) w punkcie 3, dotyczącym laserowego czytnika kodów kreskowych, podpunkt c), Zamawiający dopuści zastosowanie modułu komunikacyjnego (tzw. router-a), podłączonego między o oferowanymi prasami a PC, umożliwiającego automatyczną transmisję danych wymienionych w punkcie a) i b) w/w punktu 3, który to moduł, z uwagi na niewielkie rozmiary, może być umieszczony w dowolnym, wskazanym przez użytkownika miejscu, nie ograniczając środowiska (przestrzeni pracy), jak również nie powodując zakłóceń w transmisji danych?
Odpowiedź Zamawiającego
Tak.
Pytanie nr 2
Czy, w związku z zapisem Rozdziału nr II (strona nr 3 SIWZ), Zamawiający dopuści termin realizacji zamówienia wraz z montażem, uruchomieniem pras oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego do dnia 30.01.2009, z uwagi na przyczyny organizacyjne (okres przed- i świąteczny), jak również technologiczny (wyprodukowanie urządzeń - każdy producent tak skomplikowanego jednostkowego sprzętu, wytwarza je na konkretne zamówienie)?
Odpowiedź Zamawiającego
Tak.
Pytanie nr 3
Czy, w przypadku, gdy oferowane wyroby nie podlegają ustawie o wyrobach medycznych (nie są wyrobami medycznymi a wyrobami laboratoryjnymi), wykonawca może załączyć do oferty wyłącznie deklaracje zgodności CE producenta pras, zgodnie do obowiązujących przepisów i norm?
Odpowiedź Zamawiającego
Tak. Zgodnie z postanowieniami SIWZ rozdział VI pkt I. 8, Zamawiający żąda dokumentów dopuszczających wyrób medyczny do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, w przypadku kiedy wyrób medyczny nie wymaga dopuszczenia, Zamawiający żąda odpowiedniego dokumentu wskazującego na powyższe.
Pytanie nr 4
Czy Zamawiający zaakceptuje ofertę dostawy dwóch podwójnych pras automatycznych? Ciężar każdej z pras - 45 kg.
Odpowiedź Zamawiającego
Nie.
Z uwagi na powyższe, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ w w/w postępowaniu polegające na:
1)w rozdziale III SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”:
-pkt 3 a) otrzymuje brzmienie: „Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do dnia 30.01.2009 r. wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego”,
2)rozdział IV SIWZ „Termin wykonania zamówienia” otrzymuje brzmienie: „Termin realizacji zamówienia do dnia 30 stycznia 2009 r.”,
3)załącznik B –„Wzór umowy”:
-§ 2 pkt 4 otrzymuje brzmienie: „Montaż pras nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie do dnia 30.01.2009 r.”,
-§ 16 otrzymuje brzmienie: „Umowa obwiązuje od dnia podpisania do dnia 30.01.2009 r.”
4)załącznik nr 1 – Formularz ofertowy:
-pkt 8 otrzymuje brzmienie: „Dostarczę przedmiot zamówienia do dnia 30 stycznia 2009 r.”.
-pkt 9 otrzymuje brzmienie: „Zainstaluję i uruchomię oferowane prasy oraz przeszkolę personel Zamawiającego do dnia 30 stycznia 2009 r.”
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Białystok, 28.11.2008 r.
|
ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE
ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ –
dot. postępowania nr AD/PN–25/08 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę odczynników i akcesoriów do wykonywania badań serologicznych wraz z dzierżawą dwóch automatycznych analizatorów do serologii grup krwi
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wprowadza zmianę treści SIWZ w w/w postępowaniu polegającą na:
1) w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, tabela „Warunki graniczne – niespełnienie któregokolwiek z warunków granicznych będzie skutkować odrzuceniem oferty”:
1.W punkcie 3 w miejsce zapisu „Badanie przeglądowe na obecność przeciwciał odpornościowych przy użyciu krwinek spulowanych i/lub trzech krwinek wzorcowych” wprowadza się zapis w brzmieniu:
„Badanie przeglądowe na obecność przeciwciał odpornościowych przy użyciu trzech rodzajów krwinek wzorcowych zaoferowanych przez wykonawcę w ilości wystarczającej do wykonania badań ujętych w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, tabela, wiersz nr 3 „Screening przeciwciał odpornościowych PTA”, „ Screening przeciwciał odpornościowych PTA, enzym”, „Screening przeciwciał odpornościowych enzym”,
2.W punkcie 4 w miejsce zapisu „Możliwość stosowania własnych krwinek wzorcowych” wprowadza się zapis w brzmieniu:
„Możliwość stosowania własnych krwinek wzorcowych AB0 - dotyczy badań ujętych w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, tabela, wiersz nr 1 „Badanie grupy krwi”,
2) w rozdziale XI „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert”:
1.W pkt. 2 w miejsce zapisu „Termin składania ofert upływa w dniu 01.12.2008 roku o godz. 13.00.” wprowadza się zapis w brzmieniu „Termin składania ofert upływa w dniu 04.12.2008 roku o godz. 13.00.”
2.W pkt. 3 w miejsce zapisu „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.12.2008 roku o godz. 13.15 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. 203 (II piętro – sala seminaryjna).” wprowadza się zapis w brzmieniu „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.12.2008 roku o godz. 13.15 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. 203 (II piętro – sala seminaryjna).”
3) w rozdziale IX „Termin związania ofertą”:
Zdanie pierwsze otrzymuje brzmienie: „Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 60 dni, tj. do dnia 01.02.2009 r.” Pozostałe bez zmian.
4) w rozdziale X „Opis sposobu przygotowania oferty”:
Pkt. 11 otrzymuje brzmienie: „Ofertę należy umieścić w jednej zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz drugiej kopercie zewnętrznej oznaczonej adresem Zamawiającego – Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, 15-950 Białystok i napisem: „Oferta na dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do serologii grup krwi. Nie otwierać przed dniem 04.12.2008 r., przed godz. 13.15”. Na wewnętrznej kopercie należy, poza opisem jak wyżej, podać nazwę i adres Wykonawcy składającego ofertę.”
5) w załączniku nr 1 – Formularz ofertowy, tabela „Warunki graniczne – niespełnienie któregokolwiek z warunków granicznych będzie skutkować odrzuceniem oferty”::
1.wiersz 3: w miejsce zapisu „Badanie przeglądowe na obecność przeciwciał odpornościowych przy użyciu krwinek spulowanych i/lub trzech krwinek wzorcowych” wprowadza się zapis w brzmieniu: „Badanie przeglądowe na obecność przeciwciał odpornościowych przy użyciu trzech rodzajów krwinek wzorcowych zaoferowanych przez wykonawcę w ilości wystarczającej do wykonania badań ujętych w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, tabela, wiersz nr 3 „Screening przeciwciał odpornościowych PTA”, „ Screening przeciwciał odpornościowych PTA, enzym”, „Screening przeciwciał odpornościowych enzym”,
2.wiersz 4: w miejsce zapisu „Możliwość stosowania własnych krwinek wzorcowych” wprowadza się zapis w brzmieniu:
„Możliwość stosowania własnych krwinek wzorcowych AB0 - dotyczy badań ujętych w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, tabela, wiersz nr 1 „Badanie grupy krwi”.
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Białystok, dn. 28.11.2008r.
|
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – Nr AD/PN – 29/08 – „Dostawa artykułów spożywczych”
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku unieważnia w/w postępowanie.
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Białystok, 28.11.2008 r.
|