| 
     ZAWIADOMIENIE 
  ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ  
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA ZESTAWÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO POBIERANIA KONCENTRATÓW KRWINEK PŁYTKOWYCH I UBOGOLEUKOCYTARNYCH KONCENTRATÓW KRWINEK PŁYTKOWYCH Z AFEREZY ORAZ ZESTAWÓW DO LEUKAFEREZ LECZNICZYCH” – AD/PN – 5/09 
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U.  
Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu wybrano następujące oferty: w zadaniu nr 1 – oferta nr 2 złożona przez firmę:  
HEMOSYSTEMS Sobczak i wspólnicy sp. j. 
ul. Górczewska 212/226 
01-460 Warszawa 
cena oferty: 553 502,00 zł 
w zadaniu nr 2 – oferta nr 1 złożona przez firmę: 
Comesa Polska Sp. z o. o. 
ul. Wolińska 4 
03-699 Warszawa 
cena oferty: 70 620,00 zł 
w zadaniu nr 3 – oferta nr 1 złożona przez firmę:  
Comesa Polska Sp. z o. o. 
ul. Wolińska 4 
03-699 Warszawa 
cena oferty: 5 136,00 zł 
Uzasadnienie wyboru 
            Oferty są kompletne pod względem formalnym oraz spełniają warunki określone  
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ceny ofert odpowiadają kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: 
Zadanie nr 1: 
 Zadanie nr 2: 
 Zadanie nr 3: 
 Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni: 
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy, 
-          nie odrzucono żadnej oferty. 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 
Białystok, 02.03.2009 r. 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     ZAWIADOMIENIE 
  ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 
 w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego na „Dostawę artykułów opatrunkowych” nr AD/KC – 1/09 
Zgodnie z warunkami przetargowymi postępowania nr AD/KC – 1/09, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku – Ogłaszający przetarg, informuje  
o dokonaniu wyboru następujących ofert: 1. W zadaniu nr 1 wybrana została oferta nr 6 firmy: 
Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego „Zarys” Sp. z o.o. 
ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze 
cena oferty: 15 408,00 zł 
2. W zadaniu nr 2 wybrana została oferta nr 7 firmy: 
PZL CEZAL LUBLIN Sp. z o.o. 
Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin 
cena oferty: 1.412,40 zł 
3. W zadaniu nr 3 wybrana została oferta nr 4 firmy: 
Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. 
ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń 
cena oferty: 513,60 zł 
4. W zadaniu nr 4 wybrana została oferta nr 2 firmy: 
ULTRA-MED Sp. z o. o. 
ul. Kossaka 49, 20 – 358 Lublin 
cena oferty: 1.232,64 zł 
5. W zadaniu nr 5 wybrana została oferta nr 2 firmy: 
ULTRA-MED Sp. z o. o. 
ul. Kossaka 49, 20 – 358 Lublin 
cena oferty: 1.248,21 zł 
6. W zadaniu nr 6 wybrana została oferta nr 2 firmy: 
ULTRA-MED Sp. z o. o. 
ul. Kossaka 49, 20 – 358 Lublin 
cena oferty: 19,26 zł 
7. W zadaniu nr 7 wybrana została oferta nr 6 firmy: 
Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego „Zarys” Sp. z o.o. 
ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze 
cena oferty: 3.745,00 zł 
8. W zadaniu nr 8 wybrana została oferta nr 6 firmy: 
Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego „Zarys” Sp. z o.o. 
ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze 
cena oferty: 4.494,00 zł 
Uzasadnienie wyboru 
Oferty są kompletne pod względem formalnym oraz spełniają warunki przetargowe. Ceny ofert są niższe od kwoty jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. 
 W załączeniu przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: 
1) Zadanie nr 1  
 2) Zadanie nr 2  
 3) Zadanie nr 3 
 4) Zadanie nr 4 
 5) Zadanie nr 5 
 6) Zadanie nr 6 
 7) Zadanie nr 7 
 8) Zadanie nr 8 
 Białystok, 05.03.2009 r. 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     OGŁOSZENIE 
  
 Białystok: AD/PN - 5/09 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania koncentratów krwinek płytkowych i ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek płytkowych z aferezy oraz zestawów do leukaferez leczniczych 
Numer ogłoszenia: 38533 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 
ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133. 
 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 5/09 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania koncentratów krwinek płytkowych i ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek płytkowych z aferezy oraz zestawów do leukaferez leczniczych. 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania koncentratów krwinek płytkowych z aferezy (KKP Af) z podwójnego wkłucia, na separatorze komórkowym ComTec Fresenius HemoCare w ilości 900 szt., Zadanie nr 2 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek płytkowych z aferezy (UKKP Af) na separatorze komórkowym MCS+ w ilości 120 szt., Zadanie nr 3 - dostawa zestawów jednorazowego użytku z rotorem 125 ml do leukaferez leczniczych na separatorze komórkowym MCS+ w ilości 8 szt.. 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2. 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009. 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA  
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 7.600,00 zł - odpowiednio: dla zadania nr 1 - 6.500,00 zł, dla zadania nr 2 - 1.000,00 zł, dla zadania nr 3 - 100,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU 
 SEKCJA IV: PROCEDURA 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl. 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23 15-950 Białystok pok. 201 - Sekretariat (II piętro). IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro).. 
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.03.2009. 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH 
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania koncentratów krwinek płytkowych z aferezy (KKP Af) z podwójnego wkłucia, na separatorze komórkowym ComTec Fresenius HemoCare w ilości 900 szt.,. 
 CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania ubogoleukocytarnych koncentratów krwinek płytkowych z aferezy (UKKP Af) na separatorze komórkowym MCS+ w ilości 120 szt.,. 
 CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa zestawów jednorazowego użytku z rotorem 125 ml do leukaferez leczniczych na separatorze komórkowym MCS+ w ilości 8 szt.. 
  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     ZAWIADOMIENIE 
  ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ  
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SEROLOGII GRUP KRWI” – AD/PN – 3/09  
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U.  
Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu wybrano następujące oferty: w zadaniu nr 1 – oferta nr 2 złożona przez firmę:  
Proplasma Spółka z o. o. 
ul. Ludwinowska 17 k, 02-856 Warszawa 
cena oferty: 7 704,00 zł 
w zadaniu nr 2 – oferta nr 4 złożona przez firmę: 
FARMATOR Sp. z o. o., 
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń 
cena oferty: 6 141,80 zł 
w zadaniu nr 3 – oferta nr 2 złożona przez firmę:  
Proplasma Spółka z o. o. 
ul. Ludwinowska 17 k, 02-856 Warszawa 
cena oferty: 7 704,00 zł 
w zadaniu nr 4 – oferta nr 4 złożona przez firmę:  
FARMATOR Sp. z o. o., 
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń 
cena oferty: 6 141,80 zł 
w zadaniu nr 5 –oferta nr 4 złożona przez firmę:  
FARMATOR Sp. z o. o., 
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń 
cena oferty: 11 941,20 zł 
w zadaniu nr 6 – oferta nr 2 złożona przez firmę:  
Proplasma Spółka z o. o. 
ul. Ludwinowska 17 k, 02-856 Warszawa 
cena oferty: 14 766,00 zł 
w zadaniu nr 7 – oferta nr 2 złożona przez firmę:  
Proplasma Spółka z o. o. 
ul. Ludwinowska 17 k, 02-856 Warszawa 
cena oferty: 30 266,02 zł 
w zadaniu nr 8 – oferta nr 2 złożona przez firmę:  
Proplasma Spółka z o. o. 
ul. Ludwinowska 17 k, 02-856 Warszawa 
cena oferty: 4 416,96 zł 
w zadaniu nr 9 oferta nr 2 złożona przez firmę:  
Proplasma Spółka z o. o. 
ul. Ludwinowska 17 k, 02-856 Warszawa 
cena oferty: 2 354,00 zł 
w zadaniu nr 10 – oferta nr 2 złożona przez firmę:  
Proplasma Spółka z o. o. 
ul. Ludwinowska 17 k, 02-856 Warszawa 
cena oferty: 2 889,00 zł 
w zadaniu nr 11 – oferta nr 2 złożona przez firmę:  
Proplasma Spółka z o. o. 
ul. Ludwinowska 17 k, 02-856 Warszawa 
cena oferty: 4 815,00 zł 
w zadaniu nr 12 – oferta nr 6 złożona przez firmę:  
Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe Hydrex Sp. z o. o. 
ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa 
cena oferty: 4 847,10 zł 
w zadaniu nr 13 – oferta nr 5 złożona przez firmę:  
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach 
ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice 
cena oferty: 1 540,80 zł. 
 Uzasadnienie wyboru 
             Oferty są kompletne pod względem formalnym oraz spełniają warunki określone  
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ceny ofert odpowiadają kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: 
Zadanie nr 1: 
 Zadanie nr 2: 
 Zadanie nr 3: 
 Zadanie nr 4: 
 Zadanie nr 5: 
 Zadanie nr 6: 
 Zadanie nr 7: 
 Zadanie nr 8: 
 Zadanie nr 9: 
 Zadanie nr 10: 
 Zadanie nr 11: 
 Zadanie nr 12: 
 Zadanie nr 13: 
 Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku unieważnia jednocześnie w/w postępowanie w zadaniu nr 14. W zadaniu tym nie została złożona żadna oferta niepodlegającej odrzuceniu.  
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni: 
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy, 
-          nie odrzucono żadnej oferty. 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 
Białystok, 16.02.2009 r. 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     WYJAŚNIENIA 
  WYJAŚNIENIA  DO WARUNKÓW PRZETARGOWYCH – AD/KC - 1/09  
na „Dostawę artykułów opatrunkowych” 
            Zgodnie z postanowieniami warunków przetargowych postępowania nr AD/KC – 1/09, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do w/w wraz z odpowiedziami Ogłaszającego przetarg: 
Pytanie nr 1 
Zadanie nr 2, pozycja 1 – Czy Zamawiający dopuści kompres niejałowy o wymiarach 7,5 cm x 7,5 cm, spełniający pozostałe wymagania SIWZ? 
Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
TAK. 
Białystok, 13.02.2009 r.  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJA 
  WYJAŚNIENIA DO WARUNKÓW PRZETARGOWYCH – AD/KC - 1/09  
na „Dostawę artykułów opatrunkowych” 
            Zgodnie z postanowieniami warunków przetargowych postępowania nr AD/KC – 1/09, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do w/w wraz z odpowiedziami Ogłaszającego przetarg: 
Pytanie nr 1 
Zadanie nr 1 – Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie w tej pozycji kompresów jałowych pakowanych a 2 szt. z jednoczesnym przeliczeniem zamawianych ilości? 
Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
NIE. 
Pytanie nr 2 
Zadanie nr 2 – Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie w tej pozycji kompresów w rozmiarze 7,5 cm x 7,5 cm? 
Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
TAK. 
Pytanie nr 3 
Zadanie nr 4 – Prosimy o sprecyzowanie czy Zamawiający wymaga plastra z opatrunkiem na włókninie czy na włókninie? 
Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
Zamawiający dopuszcza plastry zarówno na włókninie jak i na tkaninie. 
Pytanie nr 4 
Zadanie nr 4 – Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie w tej pozycji plastra  
z opatrunkiem o dł. 5 m z jednoczesnym przeliczeniem zamawianych ilości? Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
TAK. 
Pytanie nr 5 
Zadanie nr 5 – Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie w tej pozycji przylepca o dł. 9,1 m z jednoczesnym przeliczeniem zamawianych ilości? 
Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
TAK, przy spełnieniu pozostałych wymogów zgodnie z załącznikiem A do warunków przetargowych. 
Pytanie nr 6 
Zadanie nr 2 – Czy Zamawiający dopuści kompresy w rozmiarze 7,5 cm x 7,5 cm? 
Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
TAK. 
Pytanie nr 7 
Zadanie nr 2 – Czy można zaoferować kompresy w rozmiarze 7,5 cm x 7,5 cm? 
Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
TAK. 
Pytanie nr 8 
Zadanie nr 3 – Czy oferowana lignina winna posiadać opakowanie chroniące przed zawilgoceniem? 
Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
NIE. 
Pytanie nr 9 
Zadanie nr 5 – Czy należy zaoferować przylepce na szpulkach, pojedynczo pakowane, w opakowania chroniące przed zabrudzeniem i umożliwiające pełną identyfikację produktu (z nazwą produktu i producenta na opakowaniu)? 
Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
TAK. Zamawiający wymaga aby przylepce w szpulkach pakowane były pojedynczo lub  
w opakowania zbiorcze chroniące przed zabrudzeniem. Pytanie nr 10 
Zadanie nr 6 – Czy należy zaoferować opaski pakowane pojedynczo, w opakowania chroniące przed zabrudzeniem i umożliwiające pełną identyfikację produktu (z nazwą produktu i producenta na opakowaniu)? 
Odpowiedź Ogłaszającego przetarg: 
TAK. 
Jednocześnie Ogłaszający przetarg dokonuje modyfikacji warunków przetargowych odpowiednio: 
-          w pkt. III warunków przetargowych opis zadania nr 2 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 2 – kompres niejałowy z gazy 17 nitkowej o wymiarach 7 x 7 cm lub 7,5 x 7,5 cm – w ilości 400 op.”, 
-          w załączniku A opis zadania nr 2 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 2 – kompres niejałowy z gazy 17 nitkowej o wymiarach 7 x 7 cm lub 7,5 x 7,5 cm – w ilości 400 op.”, 
-          w załączniku nr 1 opis zadania nr 2 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 2 – kompres niejałowy z gazy 17 nitkowej o wymiarach 7 x 7 cm lub 7,5 x 7,5 cm – w ilości 400 op.”, 
-          w pkt. III warunków przetargowych opis zadania nr 4 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 4 – plaster z opatrunkiem chłonnym na włókninie lub tkaninie, o wysokich właściwościach absorpcyjnych, rozmiar 1 m x 6 cm – w ilości 1.500 szt., lub w rozmiarze od 1,1 do 5 m x 6 cm z odpowiednim przeliczeniem ilości”, 
-          w załączniku A opis zadania nr 4 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 4 – plaster z opatrunkiem chłonnym na włókninie lub tkaninie, o wysokich właściwościach absorpcyjnych, rozmiar 1 m x 6 cm – w ilości 1.500 szt., lub w rozmiarze od 1,1 do 5 m x 6 cm z odpowiednim przeliczeniem ilości”, 
-          w załączniku nr 1 opis zadania nr 4 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 4 – plaster z opatrunkiem chłonnym na włókninie lub tkaninie, o wysokich właściwościach absorpcyjnych, rozmiar 1 m x 6 cm – w ilości 1.500 szt., lub w rozmiarze od 1,1 do 5 m x 6 cm z odpowiednim przeliczeniem ilości”, 
-          w pkt. III warunków przetargowych opis zadania nr 5 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 5 – przylepiec, rozmiar 5 m x 50 mm – w ilości 700 szt., lub w rozmiarze od 5,1 do 9,1 m x 50 mm z odpowiednim przeliczeniem ilości, podłoże przylepca wykonane z polietylenu, przezroczyste (transparentne), mikroporowate, antyalergiczne (nie wywołuje podrażnień skóry), umożliwiające wymianę gazową, dające możliwość obserwacji poziomu płynów w zabezpieczonych drenach; klej przylepca – akrylowy, łatwo i bezboleśnie odklejający się, nie pozostawiający śladów kleju na skórze, nie powodujący podrażnień; z możliwością łatwego przerwania przylepca w ręku zarówno wzdłuż jak i wszerz”, 
-          w załączniku A opis zadania nr 5 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 5 – przylepiec, rozmiar 5 m x 50 mm – w ilości 700 szt., lub w rozmiarze od 5,1 do 9,1 m x 50 mm z odpowiednim przeliczeniem ilości, podłoże przylepca wykonane z polietylenu, przezroczyste (transparentne), mikroporowate, antyalergiczne (nie wywołuje podrażnień skóry), umożliwiające wymianę gazową, dające możliwość obserwacji poziomu płynów w zabezpieczonych drenach; klej przylepca – akrylowy, łatwo i bezboleśnie odklejający się, nie pozostawiający śladów kleju na skórze, nie powodujący podrażnień; z możliwością łatwego przerwania przylepca w ręku zarówno wzdłuż jak i wszerz”, 
-          w załączniku nr 1 opis zadania nr 5 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 5 – przylepiec, rozmiar 5 m x 50 mm – w ilości 700 szt., lub w rozmiarze od 5,1 do 9,1 m x 50 mm z odpowiednim przeliczeniem ilości, podłoże przylepca wykonane z polietylenu, przezroczyste (transparentne), mikroporowate, antyalergiczne (nie wywołuje podrażnień skóry), umożliwiające wymianę gazową, dające możliwość obserwacji poziomu płynów w zabezpieczonych drenach; klej przylepca – akrylowy, łatwo i bezboleśnie odklejający się, nie pozostawiający śladów kleju na skórze, nie powodujący podrażnień; z możliwością łatwego przerwania przylepca w ręku zarówno wzdłuż jak i wszerz ”. 
Ogłaszający przetarg przypomina, że w/w postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 – 703 kodeksu cywilnego i nie mają tu zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     OGŁOSZENIE 
  O G Ł O S Z E N I E 
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU 
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23 
ogłasza przetarg nr AD/KC – 1/09, prowadzony na podstawie art. 70 1 Kodeksu cywilnego na „Dostawę artykułów opatrunkowych” 
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia podane są  
w warunkach przetargowych dostępnych na stronie internetowej: www.rckik.bialystok.pl. Warunki przetargowe można pobrać ze strony internetowej jak wyżej lub w cenie 12,20 zł odebrać osobiście w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa  
w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, lub za zaliczeniem pocztowym. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy.                       
Kryteria oceny: 
Cena ofertowa – 100 %, 
Miejsce i termin składania ofert:  
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, 15-950 Białystok,  
ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, pok. nr 201(II piętro – Sekretariat) w terminie do dnia 16.02.2009 r. do godz.1300. 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.02.2009 r. o godz. 1315 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. nr 203 (II piętro – sala seminaryjna). 
 Białystok, dnia 04.02.2009 r.  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     UNIEWAŻNIENIE 
  ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – Nr AD/PN – 25/08 – „DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ SEROLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ DWÓCH AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW DO SEROLOGII GRUP KRWI” 
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.) w związku z art. 146 ust. 1 pkt 5 oraz art. 387 Kodeksu cywilnego, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku unieważnia w/w postępowanie.  
Przedmiotowe postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiająca zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. W dziale IV pkt 2 SIWZ, Zamawiający określił bowiem termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nie później niż na dzień 31.12.2008r. Termin ten Zamawiający zawarł również we wzorze umowy. W wyniku postępowań protestacyjno-odwoławczych dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego zachowanie terminu początkowego stało się niemożliwe i niewykonalne. 
Mając na względzie wymóg art. 140 ust. 1 ustawy, stanowiącego, że zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie, nie jest możliwe zawarcie ważnej umowy w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. 
W przypadku zawarcia umowy z uwzględnieniem w/w terminu realizacji zadania, określonego w SIWZ i uwzględnionego w ofercie, umowa ta byłaby umową  
o świadczenie niemożliwe, w myśl art. 387 KC i z tego powodu nieważna od chwili jej podpisania. Wobec powyższego zachodzi konieczność unieważnienia w/w postępowania. 
Białystok, 03.02.2009 r.  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     ZAWIADOMIENIE 
  ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚĆI NR 8 POSTĘPOWANIA 
AD/WR – 2/09 O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 
PROWADZONEGO W TRYBIE ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI 
„Dostawa artykułów spożywczych” 
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, informuje  
o unieważnieniu w/w postępowania w części dotyczącej zadania nr 8. Oferowana przez Wykonawcę cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Białystok, 22.01.2009 r.  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     WYJAŚNIENIA 
  WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA  
AD/PN – 3/09 – 
„Dostawa odczynników do serologii grup krwi” 
              Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego: 
 Pytanie: 
Czy Zamawiający wymaga, żeby Wykonawcy posiadali aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych na oferowane odczynniki zgodnie z Dyrektywą 2001/58/EC lub ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r., które zobowiąże się dostarczyć Zamawiającemu po wyborze najkorzystniejszej oferty? 
Odpowiedź Zamawiającego: 
Tak. Zamawiający wymaga dostarczenia w/w przy dostawie odczynników. 
Białystok, 27.01.2009 r.  |