OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN - 24/09 - Dostawatestów do badania markerów wirusów przenoszonych drogą krwi tj. testów wirusologicznych HBsAg z testami potwierdzenia, testów wirusologicznych anty HCV, testów wirusologicznych anty HIV ½ do jednoczesnego wykonywania badań seryjnych, pojedynczych, cito oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatury niezbędnej do automatycznego wykonywania badań za pomocą przedmiotowych rodzajów testów dla liczby 20 000 donacji wraz z podłączeniem aparatury do systemu komputerowego
Numer ogłoszenia: 147443 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 24/09 - Dostawatestów do badania markerów wirusów przenoszonych drogą krwi tj. testów wirusologicznych HBsAg z testami potwierdzenia, testów wirusologicznych anty HCV, testów wirusologicznych anty HIV ½ do jednoczesnego wykonywania badań seryjnych, pojedynczych, cito oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatury niezbędnej do automatycznego wykonywania badań za pomocą przedmiotowych rodzajów testów dla liczby 20 000 donacji wraz z podłączeniem aparatury do systemu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów do badania markerów wirusów przenoszonych drogą krwi tj. testów wirusologicznych HBsAg z testami potwierdzenia, testów wirusologicznych anty HCV, testów wirusologicznych anty HIV ½ do jednoczesnego wykonywania badań seryjnych, pojedynczych, cito oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatury niezbędnej do automatycznego wykonywania badań za pomocą przedmiotowych rodzajów testów dla liczby 20 000 donacji wraz z podłączeniem aparatury do posiadanego przez Zamawiającego systemu komputerowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.12.41.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale VIII pkt. 2 SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do SIWZ; 2.Wskazane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p.) oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu: - Deklarację Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy wyrobu); - Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - dokument ten ma mieć formę oświadczenia podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania firmy i zawierać w swej treści datę i numer zgłoszenia do Rejestru (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego w art. 105 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.); Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 P.z.p. (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 w/w ustawy);. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Deklarację Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy wyrobu) - potwierdzone kopią właściwego dokumentu, 4. Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - dokument ten ma mieć formę oświadczenia podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania firmy i zawierać w swej treści datę i numer zgłoszenia do Rejestru (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego w art. 105 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - potwierdzone kopią właściwego dokumentu.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok pok. 201- Sekretariat. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok pok. 203 - sala seminaryjna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY - AD/PN - 23/09
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA CZEKOLAD TWARDYCH MLECZNYCH” – AD/PN – 23/09
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U.
Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę: JUTRZENKA COLIAN Sp. z o. o.
ul. Zdrojowa 1
62-860 Opatówek
cena: 107 970,00 zł.
Uzasadnienie wyboru
Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Białystok, 01.09.2009 r.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ STREFY PRZYJĘĆ DAWCÓW I HOLU WEWNĘTRZNEGO NA I PIĘTRZE W BUDYNKU RCKiK
W BIAŁYMSTOK” – AD/PN – 21/09 Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu dokonano wyboru oferty nr 1, złożonej przez firmę: S T B Sp. z o. o.
ul. Partyzantów 5/7
26-600 Radom
cena oferty: 58 817,59 zł
Uzasadnienie wyboru
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena oferty.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryterium oceny ofert ustalono, iż oferta nr 1 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz
w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100). Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Białystok, 01.09.2009 r.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA EOG/PN - 1/09
Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu zawarta jest w pliku załącznika (format PDF). Data: 28.08.2009 r.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ EOG/PN – 1/09 – „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce”
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Pytanie nr 1:
W umowie serwisowej pogwarancyjnej stanowiącej załącznik C/2 do SIWZ brak zapisu ustalającego odpowiedzialność Odbiorcy za uszkodzenia sprzętu wynikłe z niewłaściwej jego eksploatacji lub w wyniku zdarzeń losowych. Oznacza to, że na Dostawcy ciąży obowiązek naprawy takiego sprzętu w ramach ustalonej ryczałtowej opłaty serwisowej. Prosimy o umieszczenie stosownego zapisu regulującego tę kwestię. (W załączniku C do SIWZ, stanowiącym umowę gwarancyjną istnieje taki zapis paragraf 3, punkt 7.:
"Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie eksploatacji, jeśli są one spowodowane nie stosowaniem się do dostarczonej instrukcji obsługi orazwynikających zprzyczyn losowych (np.. pożar, powódź, dewastacja). ")
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający w umowie serwisowej pogwarancyjnej zamieszcza zapis: „Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie eksploatacji, jeśli są one spowodowane nie stosowaniem się do dostarczonej instrukcji obsługi orazwynikających
zprzyczyn losowych (np.. pożar, powódź, dewastacja). Naprawy sprzętu spowodowane okolicznościami j.w. będą usuwane i rozliczane według odrębnych ustaleń.” Pytanie nr 2
W założeniach dotyczących gwarancji na sprzęty ustalono okres gwarancyjny na 36 miesięcy oraz pogwarancyjny na 24 miesiące. Czy wydłużenie okresu gwarancyjnego spowoduje skrócenie wymaganego okresu opieki pogwarancyjnej? (Np. 48 miesięcy gwarancji + 12 miesięcy serwis lub 60 miesięcy gwarancji bez okresu płatnego serwisu).
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę okresów gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Pytanie nr 3
Pytanie dotyczy treści SIWZ
rozdział VI SIWZ: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymagań
i warunków udziału w postępowaniu. pkt II: W celu potwierdzenia. ze przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu do ofert dołącza: ppkt 6: składając ofertę na zadanie nr 1
Czy wymagania narzucone w punktach: 6.1., 6.2., 6.3.,6.4. odnoszą się do całej części pierwszej czy tylko do opisu jednostki systemowej?
Odpowiedź Zamawiającego:
Wskazane wymagania odnoszą się do jednostki systemowej.
Pytanie nr 4
Czy Zamawiający dopuści dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań SIWZ (certyfikaty CE, ISO, TCO, wydruki ze stron internetowych a w szczególności raport z badania głośności jednostki centralnej - kilkadziesiąt stron dokumentacji technicznej)
w języku angielskim. Odpowiedź Zamawiającego:
Nie.
Pytanie nr 5
zadanie nr1
Punkt 12a. dostawa oprogramowania dla jednostek systemowych i laptop'ów: 3) System antywirusowy NOD32. Prosimy
o sprecyzowanie okresu licencji oprogramowania NOD32 Odpowiedź Zamawiającego:
Minimalnym wymaganym okresem licencyjnym dla oprogramowania NOD32 jest 12 miesięcy.
Pytanie nr 6
zadanie nr 1 Punkt 11. Skaner A3:
Czy zamawiający dopuści urządzenie, które nie posiada certyfikatu Energy Star 4.0?
Odpowiedź Zamawiającego:
Nie.
Pytanie nr 7
Prosimy o wyjaśnienie jak Zamawiający rozumie serwis pogwarancyjny oprogramowania wskazanego w załączniku A zadanie nr 1 punkt 12a zgodnie z załącznikiem nr 1/1 w tabeli "przewidywany koszt dwuletniego serwisu pogwarancyjnego dla zadania nr 1 - zestawienie zbiorcze. W punkcie 12a dostawa oprogramowania dla jednostek systemowych i laptop' ów:
Pozycja: Przewidywany koszt dwuletniego serwisu pogwarancyjnego dla w/w elementu składowego zadania pierwszego nie występuje.
Odpowiedź Zamawiającego:
Jeżeli wykonawca uważa, iż oprogramowanie nie wymaga serwisowania – należy w tabeli kosztów serwisu pogwarancyjnego wpisać „nie dotyczy”.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy i art. 12a Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U.
z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w w następujący sposób: - w Załączniku nr C/2 do SIWZ dodaje się w § 4 wzoru umowy pkt 4 w brzmieniu: „Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie eksploatacji, jeśli są one spowodowane nie stosowaniem się do dostarczonej instrukcji obsługi orazwynikających zprzyczyn losowych (np.. pożar, powódź, dewastacja). Naprawy sprzętu spowodowane okolicznościami j. w. będą usuwane i rozliczane według odrębnych ustaleń.”,
- w dziale XI. SIWZ – Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert - pkt 2 otrzymuje brzmienie: „Termin składania ofert upływa w dniu 21.09.2009 r. o godz. 13.00”,
- w dziale XI. SIWZ – Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert - pkt 3 otrzymuje brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi
w dniu 21.09.2009 r. o godz. 13.15 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. 203 (II piętro – sala seminaryjna).”, - w Załączniku B – Harmonogram dostawy sprzętu komputerowego – dodaje się zdanie w brzmieniu: „W kolumnie 3. tabeli – „Dostawa do:” wydłużone o 30 dni zostają terminy dostaw, i tak: 2009-10-30 zmienia się na 2009-11-30, 2009-11-10 zmienia się na 2009-12-10 itd...”,
- w Załączniku nr A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 1 pkt 12 a tabela otrzymuje brzmienie:
„12a. Dostawa oprogramowania dla jednostek systemowych i laptop’ów: Licencje wraz z nośnikiem
- w Załączniku nr 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa – zadanie nr 1 pkt 12 a tabela otrzymuje brzmienie:
„12a. Dostawa oprogramowania dla jednostek systemowych i laptop’ów: Licencje wraz z nośnikiem
Specyfikacja cenowa:
Wartość netto wynosi: ........................ zł, słownie: .........................................................
plus VAT:..........................zł, słownie: ............................................................................
Wartość brutto: ......................... zł, słownie: ...................................................................”
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Białystok, 28.08.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZAWIADOMIENIE O ZŁOZENIU PROTESTU
Działając na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., poz. 1655 z późń. zm.), zawiadamiam, że w postępowaniu nr EOG/PN – 1/09 – „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce” został złożony protest przez wykonawcę MEDSERVICE Sp. z o. o., ul. G. Zapolskiej 7, 40-588 Katowice.
Treść protestu w pliku załącznika (format PDF).
Mając na uwadze powyższe oraz zgodnie z postanowieniami art. 181 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wzywa wykonawców do przyłączenia się do postępowania w wyniku wniesionego protestu.
Na podstawie art. 181 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który przystąpi do postępowania protestacyjnego
w terminie 14 dni od dnia publikacji zmiany ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej tj. do dnia 10.09.2009 r., staje się uczestnikiem postępowania w wyniku wniesienia protestu. Białystok, 28.08.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZMIANA TREŚCI SIWZ EOG/PN - 1/09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ EOG/PN – 1/09 – „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa
i krwiolecznictwa w Polsce” Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w w następujący sposób:
- w dziale VI. SIWZ – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu - pkt I. 7 otrzymuje brzmienie: „wykaz zamówień - co najmniej trzy należycie zrealizowane dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem dostawom sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości brutto co najmniej:
- dla zadania nr 1 – 1 400 000,00 zł,
- dla zadania nr 2 – 250 000,00 zł,
- dla zadania nr 3 – 100 000,00 zł,
- dla zadania nr 4 – 85 000,00 zł,
- dla zadania nr 5 – 145 000,00 zł,
- dla zadania nr 6 – 660 000,00 zł,
- dla zadania nr 7 – 150 000,00 zł,
- dla zadania nr 8 – 100 000,00 zł
wykaz winien zawierać wartość brutto zrealizowanych dostaw, rodzaj przedmiotu dostawy, datę wykonania, nazwę odbiorców, potwierdzenie odbioru, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ”.
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Białystok, 27.08.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ - EOG/PN - 1/09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ EOG/PN – 1/09 – „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce”
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:
Pytanie nr 1:
W punkcie 10 rozdziału „II Wymagania Zamawiającego” wymagane jest posiadanie licencji ICCBBA na użytkowanie standardu ISBT128. Oficjalny dystrybutor drukarek etykiet Citizen zwrócił się do producenta o potwierdzenie posiadania certyfikatu ICCBBA na użytkowanie standardu ISBT128. Firma Citizen o konieczności posiadania certyfikatu ISBT128 przez dostawcę sprzętu lub producenta. Firma ICCBBA udzieliła odpowiedzi, z której jednoznacznie wynika brak konieczności certyfikacji dostawy drukarek – taki obowiązek ciąży na integratorze systemowym – dostawcy kompletnego rozwiązania softwerowego.
Wobec powyższych faktów pytający zwraca się z prośba o zmianę wymagań odnośnie dostawy drukarek w zakresie certyfikacji ISBT128.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wymagań w zakresie certyfikacji ISBT128.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w w następujący sposób:
- w dziale V. SIWZ – Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia - pkt II. 10 otrzymuje brzmienie: „dla realizacji zadania nr 3 dostawca lub producent powinien posiadać licencję ICCBBA na użytkowanie standardu ISBT 128, w przypadku jeśli konfiguracja/zaprogramowanie drukarki może naruszyć prawa chronione licencją lub zadeklaruje nienaruszenie tych praw podczas konfiguracji/zaprogramowania drukarki ”,
- w dziale VI. SIWZ – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu - pkt II. 12 otrzymuje brzmienie: „wykonawca dołączy licencję własną lub producenta sprzętu na użytkowanie standardu ISBT 128 wystawioną przez ICCBBA, w przypadku jeśli konfiguracja/zaprogramowanie drukarki może naruszyć prawa chronione licencją, lub złoży oświadczenie o nienaruszeniu tych praw podczas konfiguracji/zaprogramowania drukarki”.
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Białystok, 26.08.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA EOG/PN-1/09
Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu zawarta jest w pliku załącznika (format PDF). Data: 24.08.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ EOG/PN – 1/09 – Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa
i krwiolecznictwa w Polsce” Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Pytanie 1 (dotyczy zadania nr 3)
Drukarka termotransferowa do wydruku kodów typ 1-7 szt.
Podana ilość etykiet "wyposażenie materiały eksploatacyjne Taśmy barwiące zapewniające maksymalną jakość wydruku oferowanej drukarki: umożliwiające wydruk etykiety o szerokości do 110 mm oraz wydruk w sumie 14 000 m etykiet. Termin przydatności do użycia taśmy barwiącej ma wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy"
Czy ilość dotyczy jednego urządzenia i czy jest to ilość globalna uwzględniającą wszystkie urządzenia dla danego zadania?
Odpowiedź Zamawiającego:
Podana ilość etykiet dotyczy jednego urządzenia.
Pytanie 2 (dotyczy zadania nr 3)
Drukarka termotransferowa do wydruku kodów typ 2 - 53 szt .
"Maksymalna szerokość etykiety 110mm" a późniejszy zapis "szerokość etykiet-25 mm (max 114). Wymagane są materiały eksploatacyjne których szerokość maksymalna przekracza wartość akceptowalną przez urządzenie.
Proszę o wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy zapisami.
Odpowiedź Zamawiającego:
Prawidłowy zapis powinien mieć brzmienie: „szerokość etykiet-25 mm (max 110).”
Pytanie 3 (dotyczy zadania nr 3)
Dostawca zaprogramuje drukarki do współpracy z systemem komputerowym. Bank Krwi firmy ABG Spin ( wydruk etykiet według standardu ISBT 128 ). Czy Zamawiający dostarczy projekt etykiety?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zaprogramowanie drukarek odbędzie się w momencie ich dostawy. Zamawiający dostarczy wtedy wzory (wydruki) etykiet, na podstawie których będą zaprogramowane drukarki.
Pytanie 4 (dotyczy zadania nr 3)
Przy dostawie urządzeń wymagane jest oprogramowanie do projektowania etykiet.
Czy dostawa obejmuje również przeszkolenie z tego oprogramowania?
Odpowiedź Zamawiającego:
Dostawa nie obejmuje przeszkolenia z obsługi oprogramowania do projektowania etykiet.
Pytanie 5 (dotyczy zadania nr 3)
Zapis "Opcja - Funkcja wstępnego odklejania etykiety, możliwość rozbudowana pamięci do 8MB FLASH" ma być spełniony w przyszłości (w sensie- możliwość dokupienia urządzenia odklejającego czy dodatkowej pamięci) czy jest parametrem dla tej dostawy?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wymaga urządzenia min. 4 MB pamięci FLASH z możliwością rozbudowy do 8 MB. Do oferowanego urządzenia Zamawiający wymaga możliwości dokupienia urządzenia odklejającego.
Pytanie 6 (dotyczy zadania nr 3)
Drukarka termotransferowa do wydruku etykiet typ 2-40 szt.
W rubryce sterowniki występują takie systemy jak Win3xx/NT/Me. Na rynku są jedynie dostępne WinXP/Vista a producenci wielu urządzeń już dawno nie wspierają systemu z serii Win3xx. Czy systemy Win3xx/NT/Me są koniecznie wymagane?
Odpowiedź Zamawiającego:
Systemy 3xx/NT/Me nie są wymagane w przypadku zadania nr 3.
Pytanie 7
Dotyczy zadania nr 2 pkt. 1 Drukarki igłowe 24 szt.:
Czy zamawiający dopuści drukarkę o wyższych parametrach: m.in. szybszą drukującą
w najszybszym trybie ponad 500 znaków, ale:
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Pytanie 8
Dotyczy zadania nr 2 pkt. 2 Drukarki laserowe mono z interfejsem sieciowym - 70 szt. oraz Drukarki laserowe mono bez interfejsu sieciowego - 29 szt.:
Zamawiający określił wymóg przedstawienia kosztów eksploatacji drukarek m.in. poprzez zapis przedstawienia kosztów materiałów eksploatacyjnych „Zestaw oryginalnych tonerów do drukarek laserowych monochromatycznych zapewniający wydruk co najmniej 80 000 stron formatu A4 z 5% pokryciem czernią”. Prosimy o odpowiedź, czy możliwe jest zaoferowanie rozwiązania równoważnego w stosunku do wymogów SIWZ, dającego możliwość zaoferowania lepszej alternatywy z punktu widzenia kosztów eksploatacji w stosunku do zintegrowanych materiałów eksploatacyjnych, polegającego na zaoferowaniu drukarek wyposażonych w oddzielne tonery i bębny (oferowane rozwiązanie składałoby się z drukarki, zestawu tonerów pozwalających na wydruk min. 80 000 str. oraz bębnów pozwalających na wydruk przynajmniej 90 000 str. oraz tonerów i bębnów dostarczanych razem z nowymi drukarkami).
Jesteśmy świadomi, że Zamawiający już odpowiadał na podobne pytanie. Niestety pytanie wcześniej zadane nie uwzględniało w swojej treści jasnej deklaracji dołączania do oferty w zakresie materiałów eksploatacyjnych bębnów oraz tonerów, a na takie rozwiązanie oczywiste jest, że Zamawiający nie mógł się zgodzić.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający utrzymuje dotychczasowe wymagania w tym zakresie.
Pytanie 9
Dotyczy zadania nr 2 pkt. 6 Urządzenie kserograficzne - 1 szt.
Czy Zamawiający dopuści urządzenie obsługujące PCL 5e, PCL 6 i dodatkowo PS3, ale bez obsługi UFRII LT.
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Pytanie 10
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę wartości brutto trzech należycie zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem dostawom sprzętu komputerowego
i oprogramowania na kwotę co najmniej - dla zadania nr 3 – 100 000,00 zł?
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Pytanie 11
W specyfikacji do Zadania nr 3. dla drukarek termo transferowych do wydruku kodów typ 2-53 szt. jest parametr: "Nawój taśmy ttr.", minimalne wymagania to "średnica 26-76". Z naszych analiz, jako firmy o wieloletnim doświadczeniu na rynku AutoID, wynika, że jako drukarki termo transferowe do wydruku kodów typ 2-53 szt. doskonale sprawdzają się niewielkie drukarki biurkowe. Wszystkie pozostałe parametry oprócz "Nawój taśmy ttr.", wskazują na takie właśnie drukarki. Jednak większość producentów stosuje dla tego typu drukarek taśmy ttr. o średnicy do 34mm. Jeśli zamawiający zgodzi się na dostarczenie drukarek o parametrach: "Nawój taśmy ttr." minimalne wymagania "średnica 26-34", to będzie można zaoferować drukarki większej liczby producentów, być może w atrakcyjniejszej cenie, a zmiana ta nie wykluczy drukarek o parametrach: "Nawój taśmy ttr.", "średnica 26-76". Czy zamawiający zgodzi się na dostarczanie takich drukarek termo transferowych do wydruku kodów typ 2-53 szt.?
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Pytanie 12
W SIWZ Rozdział V, pkt II.10 jest zapis: dla realizacji zadania nr 3 dostawca lub producent powinien posiadać licencje ICCBBA na użytkowanie standardu ISBT.
Prosimy o udzielenie informacji czy możliwe jest dostarczenie licencji w momencie podpisywania umowy na realizację zadania?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (rozdział VI. II. pkt 12) Wykonawca dołącza do oferty licencję własną lub producenta na użytkowanie standardu ISBT128 wystawioną przez ICCBBA.
Pytanie 13
Czy w zadaniu nr. 2, pkt 1-6 - Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne wymienione jako "Dodatkowe wyposażenie w materiały eksploatacyjne" dostarczone były razem z urządzeniami czy są to ilości przewidywanego zużycie przez 4 lata
i dostawy będą sukcesywne na podstawie dodatkowych Umów. Odpowiedź Zamawiającego:
Zgodnie z zapisami SIWZ ilości materiałów eksploatacyjnych będą zużywane w ciągu 4 lat a ich sukcesywne dostawy będą realizowane na podstawie dodatkowych umów.
Pytanie 14
Czy w drukarkach typu 1 - 17 sztuk z metalową obudową muszą być jednocześnie zaimplementowane języki ZPL oraz EPL, czy wystarczy jeden z nich wskazany przez Zamawiającego? W odpowiedzi EOG/K/2009/96, pytanie 9 pojawia się zapis ZPL/EPL sugerujący, ze wystarczy dowolny z języków.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wymaga w tym zakresie języka ZPL lub EPL.
Pytanie 15
Czy Zamawiający dopuszcza w zadaniu 2- Drukarki igłowe 24 sztuki – zaoferowanie drukarki wyposażonej w porty przyłączeniowe pozwalające na podłączenie do komputera wyposażonego w złącza LPT i USB 2.0 zapewniające większą niż wymagana w SIWZ szybkość druku?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający podał wymagania minimalne, więc każdy parametr wyższy od wymaganego będzie akceptowany.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ
w w/w w następujący sposób: - w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 3.2. Drukarka termotransferowa do wydruku kodów typ 2 – 53 szt., pkt 23 tabeli otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 3. 2. Drukarka termotransferowa do wydruku kodów typ - 2 – 53 szt., pkt 23 tabeli otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 3.1. Drukarka termotransferowa do wydruku kodów typ 1 – 7 szt., pkt 13 otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 3.1. Drukarka termotransferowa do wydruku kodów typ 1 – 7 szt., pkt 13 otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 3.3. Drukarka termotransferowa do wydruku etykiet typ 1 – 17 szt., pkt 14 otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 3.1. Drukarka termotransferowa do wydruku etykiet typ 1 – 17 szt. pkt 14 otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 2.1. Drukarki igłowe – 24 szt., pkt 6 otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 2.1. Drukarki igłowe – 24 szt., pkt 6 otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 2.6. Urządzenie kserograficzne – 1 szt., pkt 20 otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 2.6. Urządzenie kserograficzne – 1 szt., pkt 20 otrzymuje brzmienie:
- w dziale VI. SIWZ – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu - pkt I. 7 otrzymuje brzmienie: „wykaz zamówień - co najmniej trzy należycie zrealizowane dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem dostawom sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości brutto co najmniej: - dla zadania nr 1 – 1 500 000,00 zł,
- dla zadania nr 2 – 250 000,00 zł,
- dla zadania nr 3 – 100 000,00 zł,
- dla zadania nr 4 – 85 000,00 zł,
- dla zadania nr 5 – 145 000,00 zł,
- dla zadania nr 6 – 660 000,00 zł,
- dla zadania nr 7 – 150 000,00 zł,
wykaz winien zawierać wartość brutto zrealizowanych dostaw, rodzaj przedmiotu dostawy, datę wykonania, nazwę odbiorców, potwierdzenie odbioru, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie
z Załącznikiem nr 7 do SIWZ”, - w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 3.2. Drukarka termotransferowa do wydruku kodów typ 2 – 53 szt., pkt 9 tabeli otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 3.2. Drukarka termotransferowa do wydruku kodów typ 2 – 53 szt., pkt 9 tabeli otrzymuje brzmienie:
-
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 2 – Dostawa drukarek igłowych, laserowych, urządzenia kserograficznego oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych – w tabeli Specyfikacja asortymentowo – cenowa sprzętu dla zadania nr 2 – zestawienie zbiorcze -
o kolumna nr 4 otrzymuje tytuł: „Cena jednostkowa netto (w zł)”,
o kolumna nr 5 otrzymuje tytuł: „Wartość netto w (zł)”,
o kolumna nr 8 otrzymuje tytuł: „ Wartość brutto w (zł)”.
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Białystok, 24.08.2009 r
|