WYJAŚNIENIA DO SIWZ EOG/PN - 1/09
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego: Białystok, 20.08.2009r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA EOG/PN - 1/09
Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu zawarta jest w pliku załącznika (format PDF). Data: 13.08.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZMIANA OGŁOSZENIA - DOSTAWA CZEKOLAD TWARDYCH MLECZNYCH
Numer ogłoszenia: 133703 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 126259 - 2009 data 04.08.2009 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4. W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro). W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 14:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro). | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZMIANA TREŚCI SIWZ - AD/PN - 23/09
ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ
w postępowaniu nr AD/PN – 23/09 – „Dostawa czekolad twardych mlecznych”
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w
w następujący sposób: - w dziale XI. SIWZ – Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert – pkt 2 otrzymuje brzmienie: „2. Termin składania ofert upływa w dniu 17.08.2009 roku o godz. 14.00”,
- w dziale XI. SIWZ – Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert – pkt 3 otrzymuje brzmienie: „3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.08.2009 roku o godz. 14.15
w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. 203 – sala seminaryjna (II piętro)”. Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Białystok, 13.08.2009 r.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA I ZMIANA SIWZ EOG/PN - 1/09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ EOG/PN – 1/09 – „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa
i krwiolecznictwa w Polsce” Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Pytanie 1
Załącznik A: Zadanie nr 1 – dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
W punkcie 12b i 12c Zamawiający wymaga dostarczenia oprogramowania dla serwera RCKiK Lublin oraz RCKiK Kielce. Połączenie sprzętu komputerowego i niezależnego oprogramowania serwerowego w jednym zadaniu, uniemożliwia otrzymanie najkorzystniejszej ceny przez Zamawiającego i wyklucza złożenie oferty z najkorzystniejszą ceną w obu – rozdzielnych funkcjonalnie – przedmiotach zamówienia. Zapis taki jest niezgodny z wymogiem art. 91 pkt. 1 w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004 (Dz. U.
z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Rezygnacja z takiej sytuacji, poprzez wydzielenie z zadania nr 1 punktów 12 b i 12 c
i stworzenie z nich odrębnego zadania, pozwoli zaoferować zamawiającemu najkorzystniejszą cenę w obu zadaniach. Mając na uwadze dobro interesu publicznego, wnosimy o podzielenie zadania nr 1 na dwa odrębne zadania, tzn. zadanie nr 1 zawierające punkty od 1 do 12a oraz zadanie nr 2 zawierające punkty od 12b do 12 c.
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, Zamawiający zgadza się na wydzielenie z zadania nr 1 punktów 12 b) i 12 c)
i utworzenie z nich odrębnego zadania nr 8. Pytanie nr 2
Czy w zadaniu nr 2 pkt 6 – urządzenie kserograficzne Zamawiający dopuszcza aby oferowane urządzenie spełniające lub przewyższające swoimi parametrami wymagania SIWZ z podajnika bocznego pobierało nośnik o gramaturze do 128 g/m2 ?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w
w następujący sposób: - w dziale III. SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - w pkt. 5 dodane zostaje zdanie:
„ - zadanie nr 8 – Dostawa i instalacja oprogramowania dla serwerów.” - w dziale VI. SIWZ - Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu - pkt. I. 7. otrzymuje brzmienie:
„wykaz zamówień - co najmniej trzy należycie zrealizowane dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem dostawom sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości brutto co najmniej:
- dla zadania nr 1 – 1 400 000,00 zł,
- dla zadania nr 2 – 250 000,00 zł,
- dla zadania nr 3 – 400 000,00 zł,
- dla zadania nr 4 – 85 000,00 zł,
- dla zadania nr 5 – 145 000,00 zł,
- dla zadania nr 6 – 660 000,00 zł,
- dla zadania nr 7 – 150 000,00 zł,
- dla zadania nr 8 – 100 000,00 zł -
wykaz winien zawierać wartość brutto zrealizowanych dostaw, rodzaj przedmiotu dostawy, datę wykonania, nazwę odbiorców, potwierdzenie odbioru, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie
z Załącznikiem nr 7 do SIWZ,” - w dziale VI. SIWZ - Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu - pkt. I. 8. otrzymuje brzmienie: „polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej równą 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100) w rozbiciu na zadania: - zadanie nr 1 – 200 000,00 zł,
- zadanie nr 2 – 100 000,00 zł,
- zadanie nr 3 – 100 000,00 zł,
- zadanie nr 4 – 100 000,00 zł,
- zadanie nr 5 – 100 000,00 zł,
- zadanie nr 6 – 200 000,00 zł,
- zadanie nr 7 – 100 000,00 zł,
- zadanie nr 8 – 100 000,00 zł
obejmującą okres realizacji zamówienia, (jeżeli polisa obejmuje okres krótszy, wraz
z zobowiązaniem Wykonawcy do przedłużenia obowiązywania polisy do końca okresu obejmującego realizację zamówienia)”, - w dziale VIII. SIWZ – Wymagania dotyczące wadium – pkt. 1 otrzymuje brzmienie:
„Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 51 000,00 zł, odpowiednio:
a) dla zadania nr 1 - 14 000,00 PLN
b) dla zadania nr 2 - 20 000,00 PLN
c) dla zadania nr 3 - 6 000,00 PLN
d) dla zadania nr 4 - 1 000,00 PLN
e) dla zadania nr 5 - 1 500,00 PLN
f) dla zadania nr 6 - 6 000,00 PLN
g) dla zadania nr 7 - 1 500,00 PLN
h) dla zadania nr 8 - 1 000,00 PLN”,
- w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 1 wykreślony zostaje punkt 12 b. (Dostawa oprogramowania dla serwera w Lublinie) oraz 12 c. (Dostawa oprogramowania dla serwera RCKiK Kielce (IBM i5 model 520 o numerze seryjnym S652803E) a następnie ze wspomnianych punktów utworzone zostaje zadanie nr 8 – Dostawa i instalacja oprogramowania dla serwerów. Ulega również zmianie numeracja poszczególnych elementów nowego – 8 zadania. I tak:
o nr „12b.” (Dostawa oprogramowania dla serwera w Lublinie) zostaje zmieniony na „1”
o nr „12c.” (Dostawa oprogramowania dla serwera RCKiK Kielce IBM i5 model 520 o numerze seryjnym S652803E) – zostaje zmieniony na „2”,
- w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 2.6. Urządzenie kserograficzne – 1 szt. - pkt 17 tabeli otrzymuje brzmienie:
- Załącznik B/1 – „Harmonogram dostaw oprogramowania” otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy - pkt. I. Zadanie nr 1 – Dostawa, instalacja
i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wykreślony zostaje punkt 8, - w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy - dodany zostaje punkt VIII w brzmieniu:
„VIII. Zadanie nr 8 – Dostawa i instalacja oprogramowania dla serwerów
1. Oferta na zadanie nr 8 – wartość wynikająca z formularza szczegółowego nr 1/1 – suma cen oprogramowania dla poszczególnych elementów składowych zadania nr 8:
Wartość brutto: .....................zł,
słownie: ............................................................................w tym VAT:..........................zł, słownie: ................................................ Wartość netto wynosi: ........................ zł, słownie: ....................................................................... 2. Oświadczam, ze oferowane oprogramowanie wyczerpuje przedmiot zamówienia
i jest zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ.
3 . W zakresie realizacji zadania nr 8 pkt 2 - Dostawa oprogramowania dla serwera RCKiK w Kielcach (IBM i5 model 520 o numerze seryjnym S652803E) zobowiązuję się zainstalować na serwerze oprogramowanie - 5733-QU2 IBM Web Query for System i.”,
- powyższa zmiana powoduje zmianę numeracji pozostałych punktów załącznika nr 1 – Formularz ofertowy, które otrzymują numerację jak niżej:
„ dotychczasowy pkt VIII zmieniony zostaje na pkt IX,
dotychczasowy pkt IX zmieniony zostaje na pkt X,
dotychczasowy pkt X zmieniony zostaje na pkt XI,
dotychczasowy pkt XI zmieniony zostaje na pkt XII,
dotychczasowy pkt XII zmieniony zostaje na pkt XIII,
dotychczasowy pkt XIII zmieniony zostaje na pkt XIV,
dotychczasowy pkt XIV zmieniony zostaje na pkt XV,
dotychczasowy pkt XV zmieniony zostaje na pkt XVI,
dotychczasowy pkt XVI zmieniony zostaje na pkt XVII,
dotychczasowy pkt XVII zmieniony zostaje na pkt XVIII,
dotychczasowy pkt XVIII zmieniony zostaje na pkt XIX,
dotychczasowy pkt XIX zmieniony zostaje na pkt XX,
dotychczasowy pkt XX zmieniony zostaje na pkt XXI,
dotychczasowy pkt XXI zmieniony zostaje na pkt XXII.”
- w Załączniku nr 1/1 - Formularz ofertowy c.d. - w zadaniu nr 1 – Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania - skreślone zostają: pkt 12 b; pkt 12 c - tabela zatytułowana – Licencje wraz z nośnikiem (jeśli dotyczy); tabela Specyfikacja cenowa; natomiast w tabeli Specyfikacja asortymentowo – cenowa sprzętu dla zadania nr 1 – zestawienie zbiorcze wykreślony zostaje pkt 12 b i 12 c; w tabeli – Przewidywany koszt 2-letniego serwisu pogwarancyjnego dla zadania nr 1 – zestawienie zbiorcze wykreślony zostaje pkt 12 b i 12 c,
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 2.6. Urządzenie kserograficzne – 1 szt. - pkt 17 tabeli otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku nr 1/1 - Formularz ofertowy c.d. – dodany zostaje tekst w brzmieniu:
„Zadanie nr 8 - Dostawa i instalacja oprogramowania dla serwerów
1. Dostawa oprogramowania dla serwera RCKiK Lublin:
Licencje wraz z nośnikiem (jeśli dotyczy)
Specyfikacja cenowa
Wartość netto wynosi: ........................ zł,
słownie: ............................................................... plus VAT:..........................zł,
słownie: ............................................................... Wartość brutto: ......................... zł,
słownie: ............................................................... 2. Dostawa oprogramowania dla serwera RCKiK Kielce (IBM i5 model 520 o numerze seryjnym S652803E):
Licencje wraz z nośnikiem (jeśli dotyczy)
Specyfikacja cenowa
Wartość netto wynosi: ........................ zł,
słownie: ........................................................................... plus VAT:..........................zł,
słownie: ............................................................................ Wartość brutto: ......................... zł,
słownie: ............................................................................ Specyfikacja asortymentowo – cenowa sprzętu dla zadania nr 8 - zestawienie zbiorcze
Wartość netto wynosi: ........................ zł,
słownie: ................................................................ plus VAT:..........................zł,
słownie: ................................................................ Wartość brutto: ......................... zł,
słownie: ................................................................”. Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Białystok, 13.08.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA EOG/PN - 1/09
Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu zawarta jest w pliku załącznika (format PDF).
Data: 11.08.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA EOG/PN - 1/09
Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu zawarta jest w pliku załącznika (format PDF). Data: 10.08.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ EOG/PN – 1/09 – „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa
i krwiolecznictwa w Polsce” Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Zadanie nr 1
Pytanie 1
W punkcie 9 zadania pierwszego dotyczącego czytników kodów kreskowych Zamawiający wszystkie podane parametry zapisał jako minimalne?
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK, są to wymagania minimalne.
Pytanie 2
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość aktywacji lasera i odczyt automatyczny kodu czytnikiem, który znajduje się w podstawce, natomiast poza podstawką odczyt nastąpi
w wyniku naciśnięcia przycisku znajdującego się na rącze lasera? Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Zadanie nr 3
Pytanie 3
W specyfikacji do zadania nr 3 dla drukarek termo transferowych do wydruku kodów typ 2-53 szt. jest parametr „Nawój taśmy ttr.”, minimalne wymagania to „średnica 26-76”.
Co zamawiający ma na myśli? Czy jest to przedział w milimetrach, czy może papierowy trzpień o średnicy 26 mm i na niego nawinięte 76 m taśmy? Odpowiedź Zamawiającego:
Parametr 26 oznacza minimalną średnicę szpuli tj. 26mm, natomiast 76 – maksymalną średnicą szpuli z nawiniętą taśmą tj. 76 mm.
Pytanie 4
W specyfikacji do zadania nr 3 dla drukarek termo transferowych do wydruku kodów typ 2-53 szt. oraz dla drukarek do wydruku etykiet typ 2-40 szt. jest parametr: „wyposażenie”, minimalne wymagania to „kable transmisyjne i automatyczny przełącznik umożliwiający wydruk z dwóch drukarek dwóch rodzajów etykiet (etykiety głównej i pilotek) z jednego stanowiska komputerowego”. Proszę o wyjaśnienie jakie kable transmisyjne ma zamawiający na myśli? Jak ma być skonstruowany ten „automatyczny przełącznik”? Czy istnieje możliwość otrzymania schematu technicznego takiego kabla i przełącznika?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zadanie przełącznika jest następujące: Sprawdzić pocztątek strumienia danych przesyłanych z komputera. Jeśli na początku jest łańcuch tekstowy "PPPPI" skierować następujący po tym łańcuchu ciąg znaków do drukarki pierwszej, jeśli na początku jest łańcuch znaków "PPPPG" skierować wydruk na drugą drukarkę. Zamawiający nie posiada schematu technicznego przełącznika. Wymagane kable zależne są od przyjętego rozwiązania (USB, Centronics, inne).
Pytanie 5
W punkcie III. Opis Przedmiotu Zamówienia jest napisane: „Oferowane sprzęty komputerowe mają spełniać wymogi specyfikacji technicznej „ENERGY STAR” w wersji co najmniej 4.0”. Czy drukarki termotransferowe również maja spełniać te wymogi? Z tego co nam wiadomo „ENERGY STAR” w wersji 4.0. nie dotyczy drukarek termotransferowych.
Odpowiedź Zamawiającego:
Norma Energy Star nie obejmuje drukarek termotransferowych.
Pytanie 6
Czy zamawiający zgodzi się na dostarczenie Drukarek termotransferowych do wydruku kodów (zadanie nr 3) z parametrem „Temp. przechowywania” od – 20oC do + 50oC oraz z parametrem „Praca w wilgotności” od 30% do 80%?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający zmienia parametr „Temp. przechowania” na –10oC do +50oC.
Zamawiający zmienia parametr „Praca w wilgotności” na 30% do 80%.
Pytanie 7
Dotyczy zadania nr 2 – dostawa drukarek igłowych
Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na drukarkę igłową o rozdzielczości 240x144 ale jednocześnie o wyższych parametrach niż określone w SIWZ (tzn. głowicy, której wytrzymałość prawie dwukrotnie przekracza wymaganą , dużo większej prędkości oraz posiadającej taśmę barwiącą wielokrotnie wydajniejszą niż wymienione w specyfikacji). Jednocześnie informujemy, że parametry umieszczone w SIWZ ograniczają możliwość złożenia oferty jedynie do drukarek jednego producenta – co stanowi akt nieuczciwej konkurencji.
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak.
Pytanie 8
Dotyczy zadania nr 2 – dostawa drukarek laserowych
Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na drukarki laserowe, które posiadają rozdzielny moduł tonera i moduł bębna. Rozdzielność bębna i tonera to oszczędności dla Zamawiającego ponieważ urządzenia posiadające moduł zintegrowany mają dużo wyższe koszty eksploatacji. Zamawiający jako instytucja korzystająca z pieniędzy podatników powinna być w szczególności uczulona na minimalizację kosztów. Ponadto wymagania przedstawione w SIWZ istotnie ograniczają konkurencję oraz uniemożliwiają równe traktowanie podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia w sektorze publicznym.
Odpowiedź Zamawiającego:
Nie.
Pytanie 9
Dotyczy zadania nr 3 – dostawa drukarek termotransferowych
W specyfikacji wymienione są wymagania dotyczące sterowników drukarek do systemu Windows, języki programowania drukarek ZPL i EPL, oraz z pozycji inne „Dostawca zaprogramuje drukarki do współpracy z systemem komputerowym „Banki krwi” firmy ABG Spin i wydruk etykiet według standardu ISBT 128”
- wymaganie dotyczące języków programowania wskazuje na drukarki tylko jednego producenta,
- standard ISBT określa format etykiet, który jest narzucony przez oprogramowanie a etykiety mogą być drukowane praktycznie na większości drukarek termotransferowych dostępnych na rynku. Czy oprogramowanie „Bank krwi” wykorzystuje sterowniki Windows do druku etykiet? Jeśli tak to wymagania co do języków programowania tracą sens. W związku z powyższym prosimy o zmianę tych zapisów w SIWZ.
Odpowiedź Zamawiającego:
System "Bank Krwi" nie wykorzystuje sterowników Windows (dotyczy drukarek do wydruku kodów i etykiet typ 2). Natomiast drukarki do wydruku kodów i etykiet typ 1 muszą posiadać możliwość programowania w języku ZPL/EPL z powodu istniejących w użytkowanych systemach uwarunkowań programowo-technicznych.
Pytanie 10
Dotyczy zadania nr 3 – dostawa drukarek termotransferowych
Prosimy o wyjaśnienie na czym dokładnie ma polegać „zaprogramowanie” drukarek do współpracy z systemem „Bank krwi”?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zaprogramowanie drukarek do współpracy z systemem "Bank Krwi" polega na opracowaniu etykiety zgodnie ze standardem ISBT. Szablon etykiety (rozmieszczenie pól, wielkość czcionki etc.) należy zapisać w pamięci drukarki. System "Bank Krwi" wysyła do drukarki nazwę szablonu oraz dane zmienne. Drukarka drukuje etykietę używając wpisanego do jej pamięci szablonu oraz danych zmiennych otrzymanych z systemu "Bank Krwi".
Pytanie 11
Dotyczy zadania nr 3 – dostawa drukarek termotransferowych
Jako wyposażenie wymieniony jest automatyczny przełącznik 2 drukarek do jednego stanowiska komputerowego co może być tylko źródłem problemów. Większość komputerów posiada po kilka gniazd USB przez które może być realizowany wydruk na kilka drukarek bez dodatkowych przełączników. Prosimy i bliższe dane o powodach wyboru takiego rozwiązania.
Odpowiedź Zamawiającego:
System operacyjny OS 400 stosowany w Centrach Krwiodawstwa użytkujacych oprogramowanie "Bank Krwi" firmy ABG s.a. umożliwia połączenie jednego terminala z jedna drukarką. Stąd konieczność stosowanie przełączników w przypadku, gdy dwie (lub więcej) drukarki muszą być widoczne w systemie jako jedno urządzenie.
Pytanie 12
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisu SIWZ Rozdział V, pkt II.10
z: Dla realizacji zadania nr 3 dostawca lub producent powinien posiadać licencje ICCBBA
na użytkowanie standardu ISBT 128 na: Dla realizacji zadania nr 3 dostawca powinien posiadać licencje ICCBBA na użytkowanie
standardu ISBT 128 oraz Rozdział VI. pkt II.12
z: wykonawca dołączy licencje własną lub producenta sprzętu na użytkowanie standardu
ISBT 128 wystawioną przez ICCBBA – realizacja zadania nr 3 na: wykonawca dołączy licencje własną na użytkowanie standardu ISBT 128 wystawioną
przez ICCBBA – realizacja zadania nr 3 Uzasadnienie:
Zamawiający jednoznacznie wskazuje w Załączniku A, zadanie nr 3 Lp. 28:
„Dostawca zaprogramuje drukarki do współpracy z systemem komputerowym „Bank krwi” firmy ABG Spin (wydruk etykiet według standardu ISBT 128)”
Tabeli 2. oraz Tabeli 4. SIWZ, że dostawca drukarek jest zobowiązany do opracowania formatu etykiet w oparciu o standard ISBT 128. W związku z powyższym konieczne jest posiadanie licencji ICCBBA przez dostawcę/wykonawcę a nie przez producenta, gdy licencja producenta w powyższym zakresie jest niewystarczająca.
Odpowiedź Zamawiającego:
Nie wyrażamy zgody na zaproponowane zmiany.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w
w następujący sposób: - w dziale III. SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia – pkt. 3 zdanie drugie otrzymuje brzmienie:„ W przypadku nie posiadania przez produkt oznaczenia znakiem usługowym „ENERGY STAR” potwierdzenia efektywności energetycznej równoważnej następuje poprzez załączenie świadectwa potwierdzającego przeprowadzenie badań efektywności energetycznej i spełnienia przez wyrób wymogów specyfikacji technicznej „ENERGY STAR” w wersji co najmniej 4.0 (nie dotyczy zadania nr 3),
- w dziale V. SIWZ – Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia w pkt II dodaje się ppkt 16. w brzmieniu: „zaoferują min. 12 miesięczny okres gwarancji dla materiałów eksploatacyjnych, licząc od daty dostawy (dotyczy zadania nr 2 i 3)”,
- w dziale VI. SIWZ – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu - pkt I. 8 otrzymuje brzmienie: „polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej równą 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100) w rozbiciu na zadania: - zadanie nr 1 – 300 000,00 zł,
- zadanie nr 2 – 100 000,00 zł,
- zadanie nr 3 – 100 000,00 zł,
- zadanie nr 4 – 100 000,00 zł,
- zadanie nr 5 – 100 000,00 zł,
- zadanie nr 6 – 200 000,00 zł,
- zadanie nr 7 – 100 000,00 zł,
obejmującą okres realizacji zamówienia, (jeżeli polisa obejmuje okres krótszy, wraz
z zobowiązaniem Wykonawcy do przedłużenia obowiązywania polisy do końca okresu obejmującego realizację zamówienia)”, - w dziale VI. SIWZ – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu - pkt II. 5 otrzymuje brzmienie: „dokumenty potwierdzające klasę energetyczną oferowanych urządzeń (nie dotyczy zadania nr 3), - w dziale VI. SIWZ – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu, w pkt II dodaje się ppkt 18 w brzmieniu: „oświadczenie o min. 12 miesięcznym okresie gwarancji dla materiałów eksploatacyjnych, licząc od daty dostawy (dotyczy zadania nr 2 i 3)”. - w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 2.1. Drukarki igłowe – 24 szt. pkt 4 tabeli otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 3. 2. Drukarka termotransferowa do wydruku kodów typ - 2 – 53 szt. pkt 12 i 13 tabeli otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zadanie nr 3. 4. Drukarka termotransferowa do wydruku etykiet typ - 2 – 40 szt. pkt 12 i 13 tabeli otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 2.1. Drukarki igłowe – 24 szt. pkt 4 tabeli otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 3. 2. Drukarka termotransferowa do wydruku kodów typ - 2 – 53 szt. pkt 12 i 13 tabeli otrzymuje brzmienie:
- w Załączniku 1/1 – Formularz ofertowy c.d. specyfikacja szczegółowa, Zadanie nr 3. 4. Drukarka termotransferowa do wydruku etykiet typ - 2 – 40 szt. pkt 12 i 13 tabeli otrzymuje brzmienie:
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Białystok, 08.08.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN - 23/09 -Dostawa czekolad twardych mlecznych
Numer ogłoszenia: 126259 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133. Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 23/09 - Dostawa czekolad twardych mlecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 75 000 szt. czekolad twardych, mlecznych w tabliczkach po 100 g. Czekolady winne spełniać wymagania: - czekolada pełna w tabliczkach, - kaloryczność czekolad - co najmniej 500 kcal w 100 g produktu, - zawartość masy kakaowej w czekoladzie mlecznej - min. 25%, - kartony zbiorcze nie przekraczające 20 kg, opakowanie: folia aluminiowa i obwoluta papierowa lub folia aluminiowa (hermetycznie zgrzewana), - opakowanie każdej tabliczki czekolady winno posiadać datę przydatności do spożycia, nazwę własną produktu, dane adresowe producenta, skład czekolady, kaloryczność, gramaturę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 1.200,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu - płatne na konto Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. II O/ Białystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. załączą certyfikat potwierdzający wdrożenie przez producenta czekolad Systemu Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (systemu HACCP) zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r w sprawie higieny środków spożywczych lub pisemną opinię wydaną przez Sanepid o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP u producenta, 4. załączą oświadczenie, że oferowane czekolady spełniają wymogi w zakresie jakości handlowej określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 214, poz. 1813), 5. załączą specyfikację jakościową oferowanych czekolad - opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości lub dział technologiczny, zawierającą informacje: opis wyrobu, wykaz użytych surowców, kaloryczność w 100 g produktu, 6. załączą próbki oferowanych czekolad, po 1 szt. z oferowanego asortymentu, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 7.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. zaoferują czekolady, zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ, 2. zaoferują co najmniej 6 miesięczny termin przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy czekolad, 3. zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu dostawy i otrzymania faktury, 4. zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 5. zadeklarują wymagane terminy dostaw. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1. oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. certyfikat potwierdzający wdrożenie przez producenta czekolad Systemu Zagrożeń
i Krytycznych Punktów Kontroli (systemu HACCP) zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r w sprawie higieny środków spożywczych lub pisemna opinia wydana przez Sanepid o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP u producenta, 4. oświadczenie, że oferowane czekolady spełniają wymogi w zakresie jakości handlowej określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 214, poz. 1813), 5. specyfikację jakościową oferowanych czekolad - opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości lub dział technologiczny, zawierającą informacje: opis wyrobu, wykaz użytych surowców, kaloryczność w 100 g produktu, 6. próbki oferowanych czekolad, 7. potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1. oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia, jest zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ, 2. oświadczenie o co najmniej 6 miesięcznym terminie przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy czekolad, 3. oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 4. oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 5. oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 85
2 - Jakość - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro). IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - EOG/PN-1/09 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce”
|