Potrzebna krew grupy..
 
Tu oddasz krew
 
Ankieta
Aktualnie jest dostępna następująca ankieta
Ankieta skierowana do Krwiodawców
Przetargi
Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN -17/09 - Dostawa odczynników z zakresu serologii grup krwi oraz dzierżawa w pełni zautomatyzowanych systemów do badań immunohematologicznych
Numer ogłoszenia: 78195 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN -17/09 - Dostawa odczynników z zakresu serologii grup krwi oraz dzierżawa w pełni zautomatyzowanych systemów do badań immunohematologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch w pełni zautomatyzowanych systemów do badań immunohematologicznych oraz dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania oznaczeń z zakresu serologii grup krwi wykonywanych w RCKiK w Białymstoku oraz w Oddziale w Łomży. Wymagania 1Wykonawca zaoferuje odczynniki i materiały zużywalne do wykonania ilości oznaczeń zgodnie z opisem 2Zapewnia wykonanie badań z użyciem oferowanych odczynników 3Analizatory nie starsze niż wyprodukowane w roku 2008 4Posiada adaptery do podawania próbek w systemie otwartym i zamkniętym (akceptuje probówkostrzykawki oraz probówki próżniowe różnych producentów) 5Identyfikacja próbek po kodzie paskowym (ISBT 128) 6Analizatory wyposażone są w UPS, komputer oraz drukarkę 7Czas reakcji serwisu do 48 h od chwili zgłoszenia awarii 8Przeglądy okresowe w okresie dzierżawy z uwzględnieniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych na koszt Wykonawcy 9Wykonawca dokona montażu oraz zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu w obsłudze analizatorów 10Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów podłączenia analizatorów do istniejącego komputerowego systemu. Zamawiający wymaga, aby na dzień zakończenia wdrożenia analizatorów do badań oferowane przez Wykonawcę urządzenia współpracowały z systemem informatycznym Ilość odczynników oraz materiałów zużywalnych ma być wystarczająca do wykonania następującej ilości oznaczeń: RCKiK w Białymstoku Odział w Łomży Ilość badań/ rok 1Pełna grupa krwi ABO Odwrotna strona grupy z krwinkami A1,B Badanie antygenu D z kontrolą Rh 5 286 2Kontrola grupy AB0Kontrola antygenu D z kontrolą Rh 10 762 3Wykrywanie przeciwciał (PTA)- panel 3-krwinkowy Kontrola dodatnia 5 706 4Próba zgodności 3 626 5Codzienna kontrola jakości odczynników 365 RCKiK w Białymstoku 1Pełna grupa krwi Odwrotna strona grupy z krwinkami A1,B Badanie antygenu D z kontrolą Rh 7 200 2Kontrola grupy AB0 Kontrola antygenu D z kontrolą Rh 26 500 3Wykrywanie przeciwciał (PTA) - krwinki pulowane 3 600 4Słabe D 600 5Codzienna kontrola jakości odczynników 250 W przypadku zaoferowania niewystarczającej ilości odczynników lub materiałów zużywalnych do wykonania w/w ilości badań Wykonawca nieodpłatnie dostarczy brakującą część..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 38.43.45.80-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium dla całości zamówienia w wysokości 3 000,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą deklarację zgodności WE, 4.załączą certyfikat wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą, że wyrób medyczny jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami (jeżeli dotyczy), 5.załączą dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu medycznego do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 6.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują analizatory, odczynniki oraz materiały zużywalne, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.załączą oświadczenie, że odczynniki posiadają oznakowanie CE, 3.zaoferują termin ważności odczynników - co najmniej 12 miesięczny licząc od dnia dostawy, 4.zadeklarują termin montażu i uruchomienia analizatorów w ciągu czterech tygodni od dnia podpisania umowy oraz terminy dostaw odczynników i części zużywalnych w ciągu 14 dni od dnia nadania zamówienia (w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego) drogą faksową, 5.załączą certyfikat serii - w momencie dostawy odczynników, 6.zobowiążą się do oddania w dzierżawę dwóch w pełni zautomatyzowanych systemów do badań immunohematologicznych, na okres trwania umowy, 7.zobowiążą się do pokrycia kosztów podłączenia analizatorów do istniejącego systemu komputerowego, 8.zaoferują bezpłatny serwis gwarancyjny przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 9.zaoferują bezpłatne przeglądy okresowe przez okres trwania umowy z uwzględnieniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, których koszt poniesie Wykonawca, 10.akceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 11.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.deklarację zgodności WE, 4.certyfikat wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą, że wyrób medyczny jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami (jeżeli dotyczy), 5.dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu medycznego do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 6.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że wyroby medyczne odpowiadają opisowi i spełniają wymagania przedstawione w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie, że wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE, 3.oświadczenie o dotrzymaniu co najmniej 12 miesięcznego terminu ważności odczynników, 4.oświadczenie o wymaganych terminach dostaw, 5.zobowiązanie do dołączenia certyfikatu serii - w momencie dostawy, 6.zobowiązanie do oddania w dzierżawę w dwóch pełni zautomatyzowanych systemów do badań immunohematologicznych, na okres trwania umowy, 7.zobowiązanie do pokrycia kosztów podłączenia analizatorów do istniejącego systemu komputerowego, 8.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 9.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnych przeglądów okresowych przez okres trwania umowy z uwzględnieniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, których koszt poniesie Wykonawca, 10.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 11.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 

Plik do pobrania:

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
      ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO –
„DOSTAWA ODCZYNNIKÓW HEMATOLOGICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO 5-DIFF”
– AD/PN – 14/09
 
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U.
Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu wybrano następującą ofertę:
 
 
Sysmex Polska Sp. z o. o.
Al. Jerozolimskie 176
02-486 Warszawa
cena oferty: 189 099,35 zł.
 
Uzasadnienie wyboru
 
Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena ofert odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
 
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
Abbott Laboratories Poland Sp. z o. o.
ul. Postępu 18 A
02-676 Warszawa
 
91
 
 
2
Horiba ABX Sp. z o. o.
Wał Miedzeszyński 598
03-994 Warszawa
 
88
 zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100pkt
(dział XIII SIWZ)
 
3
Sysmex Polska Sp. z o. o.
Al. Jerozolimskie 176
02-486 Warszawa
 
100
 
 
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
Białystok, 19.05.2009 r.
 
 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 69159 - 2009 data 04.05.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..

 



WYJAŚNIENIA
 
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ AD/PN – 13/09 –
„Dostawa zestawów i płynów do aferez kolekcyjnych”
 
             Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne   Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz
 odpowiedziami Zamawiającego:
 
Pytanie:
Zwracam się z pytaniem dotyczącym daty ważności zestawów do separatorów (zadania nr 1
i 2):
Czy zaakceptujecie Państwo by średni termin ważności 18 miesięcy zamiast oczekiwanych 21 miesięcy. W przypadku potwierdzenia harmonogramu dostaw jako załącznika do umowy możemy zagwarantować, że zestawy będą posiadać ważność minimum 18 miesięcy.
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w
w następujący sposób:
-          w dziale V. SIWZ - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia – pkt II.2. otrzymuje brzmienie: „2. zaoferują co najmniej 18 miesięczny termin ważności zestawów, licząc od dnia dostawy,
w przypadku płynów co najmniej 12 miesięczny termin ważności, licząc od dnia dostawy”,
-          w dziale VI. SIWZ – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu” –
pkt II. 2. otrzymuje brzmienie: „ 2. oświadczenie o co najmniej 18 miesięcznym terminie ważności zestawów, licząc od dnia dostawy, a w przypadku płynów co najmniej 12 miesięcznym terminie ważności, licząc od dnia dostawy”.
 
Pozostałe postanowienia SIWZ nie ulegają zmianie.
 
Białystok, 11.05.2009 r.
 
 
 
 
 


ZAWIADOMIENIE
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO –
„DOSTAWA KART I ODCZYNNIKÓW DO MIKROTRESTÓW KOLUMNOWYCH W ŻELU ORAZ DZIERŻAWA NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU” – AD/PN – 15/09 -
 
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U.
Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu wybrano ofertę nr 2, złożoną przez firmę:
  
DIAHEM AG DIAGNOSTIC PRODUCTS
ul. Schlosserstrasse 4, CH-8180 Bülach
Szwajcaria
cena oferty: 462 497,30 zł.
 
Uzasadnienie wyboru
 
Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny
i porównanie złożonych ofert:
  
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
1
BIO-RAD Polska Sp. z o.o.
Ul. Nakielska 3
01-106 Warszawa
 
98,74
 zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100pkt
(dział XIII SIWZ)
2
DIAHEM AG DIAGNOSTIC PRODUCTS
ul. Schlosserstrasse 4,
CH-8180 Bülach, Szwajcaria
 
100
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiamy o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
 Białystok, 11.05.2009 r.
 


ZAWIADOMIENIE
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO –
„Dostawa igieł medycznych” – AD/PN - 16/09
 
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U.
Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i rwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu wybrano ofertę nr 1:
 
AxMediTec Sp. z o. o.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok
cena oferty: 16 050,00 zł
 
Uzasadnienie wyboru
           
Jedyna złożona oferta. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:
 
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena
(liczba pkt)
Uzasadnienie
1
AxMediTec Sp. z o. o.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok
 
100 pkt
    zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co = x 100 % x 100
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiamy o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
Jednocześnie informujemy, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
 Białystok, 06.05.2009 r.
 


ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA AD/PN - 14/09
Numer ogłoszenia: 69255 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 66751 - 2009 data 24.04.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2.
W ogłoszeniu jest: Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują odczynniki i analizator, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2.załączą dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania, 3.załączą oświadczenie, że oferowane wyroby posiadają oznakowanie CE, 4.załączą deklarację zgodności, 5.zapewnią bezpłatne uczestnictwo w międzynarodowej kontroli jakości, 6.zapewnią aktualizację oprogramowania w czasie trwania umowy, 7.zaoferują co najmniej 6 miesięczny termin ważności odczynników - licząc od dnia dostawy, 8.zobowiążą się do oddania w dzierżawę analizatora hematologicznego 5-DIFF, na okres 3 lat, 9.dostarczą instrukcję obsługi w języku polskim, 10.zaoferują bezpłatny serwis gwarancyjny przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub zapewnieniem back-up w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 11.zaoferują bezpłatne przeglądy okresowe przez okres trwania umowy z uwzględnieniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, których koszt poniesie Wykonawca, 12.zaoferują bezpłatną walidację analizatora raz w roku, 13.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 14.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 15.zadeklarują wymagane terminy dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem aparatury oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, 16.zobowiążą się do dostarczenia urządzenia zwalidowanego z załączonym protokołem walidacji, 17.zobowiążą się do pokrycia kosztów podłączenia analizatora do istniejącego systemu komputerowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane odczynniki i analizator wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2.dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania, 3.oświadzcenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE, 4.deklarację zgodności WE, 5.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnego uczestnictwa w międzynarodowej kontroli jakości, 6.oświadczenie o zapewnieniu aktualizacji oprogramowania w czasie trwania umowy, 7.oświadczenie o co najmniej 6 miesięcznym terminie ważności odczynników - licząc od dnia dostawy, 8.zobowiązanie do oddania w dzierżawę analizatora hematologicznego 5-DIFF, na okres 3 lat, 9.instrukcję obsługi w języku polskim, 10.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub zapewnieniem back-up w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 11.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnych przeglądów okresowych przez okres trwania umowy z uwzględnieniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, których koszt poniesie Wykonawca, 12.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnej walidacji analizatora raz w roku, 13.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 14.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 15.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego. 16.zobowiązanie do dostarczenia urządzenia zwalidowanego z załączonym protokołem walidacji, 17.zobowiązanie do pokrycia kosztów podłączenia analizatora do istniejącego systemu komputerowego...
W ogłoszeniu powinno być: Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują odczynniki i analizator, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2. załączą oświadczenie, że oferowane wyroby posiadają oznakowanie CE, 3.załączą deklarację zgodności, 4.zapewnią bezpłatne uczestnictwo w międzynarodowej kontroli jakości, 5.zapewnią aktualizację oprogramowania w czasie trwania umowy, 6.zaoferują co najmniej 6 miesięczny termin ważności odczynników - licząc od dnia dostawy, 7.zobowiążą się do oddania w dzierżawę analizatora hematologicznego 5-DIFF, na okres 3 lat, 8.dostarczą instrukcję obsługi w języku polskim, 9.zaoferują bezpłatny serwis gwarancyjny przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub zapewnieniem back-up w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 10.zaoferują bezpłatne przeglądy okresowe przez okres trwania umowy z uwzględnieniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, których koszt poniesie Wykonawca, 11.zaoferują bezpłatną walidację analizatora raz w roku, 12.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 13.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 14.zadeklarują wymagane terminy dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem aparatury oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, 15.zobowiążą się do dostarczenia urządzenia zwalidowanego z załączonym protokołem walidacji, 16.zobowiążą się do pokrycia kosztów podłączenia analizatora do istniejącego systemu komputerowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane odczynniki i analizator wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2.oświadzcenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE, 3.deklarację zgodności WE, 4.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnego uczestnictwa w międzynarodowej kontroli jakości, 5.oświadczenie o zapewnieniu aktualizacji oprogramowania w czasie trwania umowy, 6.oświadczenie o co najmniej 6 miesięcznym terminie ważności odczynników - licząc od dnia dostawy, 7.zobowiązanie do oddania w dzierżawę analizatora hematologicznego 5-DIFF, na okres 3 lat, 8.instrukcję obsługi w języku polskim, 9.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub zapewnieniem back-up w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 10.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnych przeglądów okresowych przez okres trwania umowy z uwzględnieniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, których koszt poniesie Wykonawca, 11.oświadczenie o zapewnieniu bezpłatnej walidacji analizatora raz w roku, 12.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 13.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 14.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego. 15.zobowiązanie do dostarczenia urządzenia zwalidowanego z załączonym protokołem walidacji, 16.zobowiązanie do pokrycia kosztów podłączenia analizatora do istniejącego systemu komputerowego..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi do wykonania 93 000 oznaczeń (w tym 75 000 oznaczeń CBC, 18 000 oznaczeń 5 - DIFF) wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 5-DIFF na okres 3 lat. Wymagania 1Analizator fabrycznie nowy - rok produkcji 2009, 5-DIFF o wydajności co najmniej 80 oznaczeń na godzinę 2Wykonawca zaoferuje odczynniki do wykonania 93 000 oznaczeń morfologii (75% CBC, 25% 5-DIFF) 3Wykonawca zaoferuje materiały kontrolne do wykonywania codziennej kontroli jakości badań laboratoryjnych - poziom normalny, niski i wysoki - 5 dni w tygodniu 4Analizator dokonuje pomiaru następujących parametrów: RBC, WBC, PLT, HGB, HCT, MCV, MCH, MCHC, RDW, MPV 5Analizator różnicuje WBC na: neutrofile, limfocyty, monocyty, eozynofile i bazofile 6Analizator posiada możliwość wyboru oznaczania dla każdej próbki CBC lub CBC+5DIFF bez konieczności wykonywania oznaczeń w seriach 7Urządzenie posiada wewnętrzny i zewnętrzny czytnik kodów kreskowych akceptujący kody w systemie ISBT 128 8Analizator posiada możliwość podawania próbek przez podajnik manualny i automatyczny (nie mniej niż 25 próbek) 9Analizator posiada możliwość podawania próbek w systemie otwartym 10Analizator posiada adaptery do podawania próbek w systemie zamkniętym (akceptuje probówkostrzykawki oraz probówki próżniowe różnych producentów) 11Analizator posiada możliwość podawania próbek pediatrycznych 12Objętość próbki do analizy nie większa niż 200 ul 13Analizator automatycznie rozcieńcza próbki 14Zakres liniowości dla oznaczanych parametrów: HGB 0 - 24 g/dl, HCT 0 - 60%, WBC 0 - 100x103/mm3, RBC 0 - 8x106/mm3, PLT 0 - 2500x103/mm3 (dla preparatów płytkowych), 15Analizator posiada możliwość drukowania zbiorczych raportów dziennych 16Analizator posiada możliwość drukowania wyników przeprowadzonych kontroli 17Analizator posiada system kontroli jakości z opcją graficzną i statystyczną 18Analizator wyposażony jest w UPS, komputer oraz drukarkę laserową..
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi do wykonania 93 000 oznaczeń (w tym 75 000 oznaczeń CBC, 18 000 oznaczeń 5 - DIFF lub 93 000 5 - DIFF) wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 5-DIFF na okres 3 lat. Wymagania 1Analizator fabrycznie nowy - rok produkcji 2009, 5-DIFF o wydajności co najmniej 80 oznaczeń na godzinę 2Wykonawca zaoferuje odczynniki do wykonania 93 000 oznaczeń morfologii (75% CBC, 25% 5-DIFF lub 100% 5 - DIFF), 4Analizator dokonuje pomiaru następujących parametrów: RBC, WBC, PLT, HGB, HCT, MCV, MCH, MCHC, RDW, MPV 5Analizator różnicuje WBC na: neutrofile, limfocyty, monocyty, eozynofile i bazofile 6Analizator posiada możliwość wyboru oznaczania dla każdej próbki CBC lub CBC+5DIFF bez konieczności wykonywania oznaczeń w seriach 7Urządzenie posiada wewnętrzny i zewnętrzny czytnik kodów kreskowych akceptujący kody w systemie ISBT 128 8Analizator posiada możliwość podawania próbek przez podajnik manualny i automatyczny (nie mniej niż 25 próbek) 9Analizator posiada możliwość podawania próbek w systemie otwartym 10Analizator posiada adaptery do podawania próbek w systemie zamkniętym (akceptuje probówkostrzykawki oraz probówki próżniowe różnych producentów) 11Analizator posiada możliwość podawania próbek pediatrycznych 12Objętość próbki do analizy nie większa niż 200 ul 13Analizator automatycznie rozcieńcza próbki 14Zakres liniowości dla oznaczanych parametrów: HGB 0 - 24 g/dl, HCT 0 - 60%, WBC 0 - 100x103/mm3, RBC 0 - 8x106/mm3, PLT 0 - 2500x103/mm3 (dla preparatów płytkowych), 15Analizator posiada możliwość drukowania zbiorczych raportów dziennych 16Analizator posiada możliwość drukowania wyników przeprowadzonych kontroli 17Analizator posiada system kontroli jakości z opcją graficzną i statystyczną 18Analizator wyposażony jest w UPS, komputer oraz drukarkę laserową..
 
 


WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ AD/PN – 14/09 –
„Dostawa odczynników hematologicznych oraz dzierżawa analizatora hematologicznego 5-DIFF”
 
             Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne   Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
 
Pytanie nr 1:
Dotyczy pkt. II SIWZ „W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza(..)”
Z uwagi na to, że dokumentem potwierdzającym dopuszczenie do obrotu i używania na rynku polskim posiadającym znak CE jest Deklaracja Zgodności CE, prosimy
o dopuszczenie do dołączenia do oferty jednego dokumentu tj. Deklaracji Zgodności CE zamiast:
„2. dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu
i do używania,
3. oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE”.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza złożenie jednego dokumentu tj. deklaracji zgodności, zamiast dokumentu potwierdzającego, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu
i do używania.
Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE zawarte jest w formularzu ofertowym i w tym zakresie Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia w/w deklaracją zgodności.
 
Pytanie nr 2:
Dotyczy Załącznika nr B do SIWZ – „Wzór umowy”:
Chcąc zapewnić obu stronom handlowym równe pozycje handlowe, prosimy o dodanie do warunków umowy (jako § 15 ust. 2 ) następującego zapisu:
„W przypadku niedotrzymania terminu zapłaty przez Zamawiającego, wykonawca ma prawo do odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki w zapłacie, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.”
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wyraża zgodę.
 
Pytanie nr 3:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie analizatora wydającego wszystkie wyniki
w trybie CBC+5 diff?
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
 
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wprowadza zmiany treści SIWZ
w w/w postępowaniu polegające na:
-          w Dziale V – Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia w pkt. II skreśleniu ulega ppkt 2,
-          w Dziale VI – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu
w pkt. II skreśleniu ulega ppkt 2,
-          w Załączniku B do SIWZ – Wzór umowy – § 15 otrzymuje brzmienie;
„ 1. Zamawiający naliczy kary umowne :
a)     w wysokości 10% od wartości niezrealizowanej części umownej towaru, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
b)     w wysokości 0,2% wartości umownej towaru nie dostarczonego w terminie, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki,
c)      w wysokości 0,2% wartości umownej towaru za nieterminowe usuwanie wad
i załatwianie reklamacji.
2. W przypadku niedotrzymania terminu zapłaty przez Zamawiającego, wykonawca ma prawo do odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki w zapłacie, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.”,
-          w Załączniku nr A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tabeli wymagania pkt 2. otrzymuje brzmienie: „Wykonawca zaoferuje odczynniki do wykonania 93 000 oznaczeń morfologii (75% CBC, 25% 5-DIFF lub 100% 5-DIFF)”,
-          w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy – pkt 3 w tabeli Wymagania w ppkt. 2 otrzymuje brzmienie: „Wykonawca zaoferuje odczynniki do wykonania 93 000 oznaczeń morfologii (75% CBC, 25% 5-DIFF lub 100% 5-DIFF)”.
 
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
 
Białystok, 30.04.2009 r.


OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN -13/09 - dostawa zestawów i płynów do aferez kolekcyjnych
Numer ogłoszenia: 69159 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN -13/09 - dostawa zestawów i płynów do aferez kolekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów otwartych do pobierania koncentratu krwinek płytkowych na separatorze komórkowym CS 3000 Plus Fenwal, w ilości 6 szt., wyposażonych w: - dwa porty typ Luer męski, umożliwiający podłączenie igły do aferezy 16 G, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0.9% NaCl, - coupler - przebijak do podłączenia płynu antykoagulacyjnego ACD- A, - adapter przystosowany do podłączenia pojemnika transferowego pustego a 1000 ml. Zadanie nr 2 - dostawa zestawów do pobierania koncentratu krwinek płytkowych z podwójnego wkłucia na separatorze komórkowym Amicus Fenwal, w ilości 402 sztuki, wyposażonych w: - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0.9% NaCl, - coupler - przebijak do podłączenia płynu antykoagulacyjnego ACD- A, - port z żeńskim łącznikiem Luer Lock do podłączenia pojemnika z PAS. Zadanie nr 3 - dostawa roztworu do przechowywania koncentratu krwinek płytkowych z aferezy - PAS, w ilości 300 sztuk, o wymaganiach: - stosunek PAS do osocza w składniku nie mniejszy niż 65%, - okres przechowywania KKP w roztworze - do 5 dni od daty produkcji, - w pojemnikach typu worek o objętości 500 ml, - opakowania z drenem zakończonym portem z męskim łącznikiem Luer Lock, umożliwiającym podłączenie do linii PAS zestawu do separatora komórkowego Amicus Fenwal. Zadanie nr 4 - dostawa płynu antykoagulacyjny ACD-A , w ilości 400 sztuk, o wymaganiach: - w pojemnikach typu worek o objętości 1000 ml, - z portem do podłączenia standardowego couplera - plastikowego przebijaka zestawu do pobierania płytek krwi na separatorze komórkowym Amicus Fenwal..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.69.25.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 710,00 zł - odpowiednio: dla zadania nr 1 - 60,00 zł, dla zadania nr 2 - 340,00 zł, dla zadania nr 3 - 190,00 zł, dla zadania nr 4 - 120,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą certyfikat zgodności CE (WE), 4.załączą deklarację zgodności WE, 5.załączą dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w dziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują wyroby zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.zaoferują co najmniej 21 miesięczny termin ważności zestawów, licząc od dnia dostawy, w przypadku płynów co najmniej 12 miesięczny termin ważności, licząc od dnia dostawy, 3.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 4.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 5.zadeklarują wymagane terminy dostaw, 6.załączą certyfikat serii - w momencie dostawy wyrobów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.certyfikat zgodności CE (WE), 4.deklarację zgodności WE, 5.dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie o co najmniej 21 miesięcznym terminie ważności zestawów, licząc od dnia dostawy, a w przypadku płynów co najmniej 12 miesięcznym terminie ważności, licząc od dnia dostawy, 3.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 4.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 5.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, 6.oświadczenie o zobowiązaniu się do dostarczenia certyfikatu serii w momencie dostawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów otwartych do pobierania koncentratu krwinek płytkowych na separatorze komórkowym CS 3000 Plus Fenwal, w ilości 6 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów otwartych do pobierania koncentratu krwinek płytkowych na separatorze komórkowym CS 3000 Plus Fenwal, w ilości 6 szt., wyposażonych w: - dwa porty typ Luer męski, umożliwiający podłączenie igły do aferezy 16 G, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0.9% NaCl, - coupler - przebijak do podłączenia płynu antykoagulacyjnego ACD- A, - adapter przystosowany do podłączenia pojemnika transferowego pustego a 1000 ml..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa zestawów do pobierania koncentratu krwinek płytkowych z podwójnego wkłucia na separatorze komórkowym Amicus Fenwal, w ilości 402 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa zestawów do pobierania koncentratu krwinek płytkowych z podwójnego wkłucia na separatorze komórkowym Amicus Fenwal, w ilości 402 sztuki, wyposażonych w: - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0.9% NaCl, - coupler - przebijak do podłączenia płynu antykoagulacyjnego ACD- A, - port z żeńskim łącznikiem Luer Lock do podłączenia pojemnika z PAS..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa roztworu do przechowywania koncentratu krwinek płytkowych z aferezy - PAS, w ilości 300 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa roztworu do przechowywania koncentratu krwinek płytkowych z aferezy - PAS, w ilości 300 sztuk, o wymaganiach: - stosunek PAS do osocza w składniku nie mniejszy niż 65%, - okres przechowywania KKP w roztworze - do 5 dni od daty produkcji, - w pojemnikach typu worek o objętości 500 ml, - opakowania z drenem zakończonym portem z męskim łącznikiem Luer Lock, umożliwiającym podłączenie do linii PAS zestawu do separatora komórkowego Amicus Fenwal..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa płynu antykoagulacyjny ACD-A, w ilości 400 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa płynu antykoagulacyjny ACD-A , w ilości 400 sztuk, o wymaganiach: - w pojemnikach typu worek o objętości 1000 ml, - z portem do podłączenia standardowego couplera - plastikowego przebijaka zestawu do pobierania płytek krwi na separatorze komórkowym Amicus Fenwal..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 

Plik do pobrania:

INFORMACJA
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „USŁUGA WYWOZU ODPADÓW MEDYCZNYCH I KOMUNALNYCH” – AD/PN – 10/09
 
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu:
 
a) w zadaniu nr 1 dokonano wyboru oferty nr 4, złożonej przez firmę:
 Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „MPO” Spółka z o. o.
ul. 27 lipca 62, 15-950 Białystok
cena oferty:  39,91 zł/m3
 
b) w zadaniu nr 2 dokonano wyboru oferty nr 1, złożonej przez firmę:
EMKA HANDEL USŁUGI Krzysztof Rdest
ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 96-300 Żyrardów
cena oferty: 2,48 zł/kg.
Uzasadnienie wyboru
 
 Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena jednostkowa brutto za wywóz 1 m3 odpadów komunalnych (zadanie nr 1), i cena jednostkowa brutto za wywóz 1 kg odpadów medycznych (zadanie nr 2). Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta nr 4 w zadaniu nr 1 i oferta nr 1 w zadaniu nr 2 - odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne
z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
 
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
 
Zadanie nr 1
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena
(liczba pkt)
Uzasadnienie
2
Firma Transportowo – Usługowa EKO s.c.
ul. Słoneczna 12, 16 - 404 Jeleniewo
98
 
zgodnie ze wzorem
Wc = Cn/Co = x 100 pkt
(dział XIII SIWZ)
4
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „MPO” Spółka z o. o.
ul. 27 Lipca 62, 15-950 Białystok
100
 Zadanie nr 2
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena
(liczba pkt)
Uzasadnienie
1
EMKA HANDEL USŁUGI Krzysztof Rdest
ul. Gen. Grota Roweckiego 6,
96-300 Żyrardów
100
  
   
    zgodnie ze wzorem
Wc = Cn/Co = x 100 pkt
(dział XIII SIWZ)
3
PPUH CZYŚCIOCH Sp. z o.o.
ul. Kleeberga 20, 15-691 Białystok
59
4
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „MPO” Spółka z o. o.
ul. 27 Lipca 62, 15-950 Białystok
63
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykluczono
w zadaniu nr 2 - Wykonawcę: Firma Transportowo – Usługowa EKO s. c., ul. Słoneczna 12, 16 - 404 Jeleniewo. Mimo wezwania do uzupełnienia dokumentów - zezwolenia na utylizację odpadów, Wykonawca dostarczył decyzję w zakresie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych
i innych niż niebezpieczne dla „OLMEDICA” Sp. z o.o. w Olecku. Nie została dołączona decyzja pozwalająca na utylizację odpadów.
-          ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą w zadaniu nr 2.
 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
Białystok, 30.04.2009 r.
 
 

Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55