OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NUMER AD/PN-35/09 USŁUGA OBOWIĄZKOWEGO UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ŚWIADCZENIODAWCY UDZIELAJĄCEGO ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM EOG/PN-1/2/09
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM EOG/PN-1/2/09 NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
I OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PL0067 PT. „KOMPLEKSOWA INFORMATYZACJA SYSTEMU KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W POLSCE” Na podstawie art. 92 ustawy „Prawo zamówień publicznych” z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, informuje o wyborze następujących ofert:
Zadanie nr 1
„Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania dla jednostek systemowych i laptopów” dokonano wyboru oferty nr 8, złożonej przez firmę:
„Gepard System” Sp. z o.o.
ul. Szosa Baranowicka 2
15-521 Zaścianki-Białystok
cena oferty: 1.075.107,92 zł
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena oferty - 100%.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryterium oceny ofert ustalono, iż oferta nr 8 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
Tabela nr 1. Streszczenie złożonych ofert i zestawienie punktacji w zadaniu nr 1.
Zadanie nr 2
„Dostawa, instalacja i konfiguracja drukarek igłowych, laserowych, urządzenia kserograficznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych” - dokonano wyboru oferty nr 10, złożonej przez firmę:
„MAXTO” Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda Sp.j.
Oddział Warszawa
ul. Juliusza Fucika 39
02-929 Warszawa
cena oferty: 604 207,44 zł
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena oferty – 100%.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryterium oceny ofert ustalono, iż oferta nr 10 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
Tabela nr 2. Streszczenie złożonych ofert i zestawienie punktacji w zadaniu nr 2
Zadanie nr 3
„Dostawa, instalacja i konfiguracja drukarek termortansferowych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych” - dokonano wyboru oferty nr 2, złożonej przez firmę:
„Etisoft“ Sp. z o.o.
ul. Szara 21
44-100 Gliwice
cena oferty: 614 912,94 zł
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena oferty – 100%.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryterium oceny ofert ustalono, iż oferta nr 2 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
Tabela nr 3. Streszczenie złożonych ofert i zestawienie punktacji w zadaniu nr 3
Zadanie nr 4
„Dostawa serwera I dla RCKiK w Białymstoku oraz pełnienie 2-letniego serwisu pogwarancyjnego” nie dokonano wyboru żadnej oferty, z powodu braku ofert.
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie w niniejszym zadaniu – nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Zadanie nr 5
„Dostawa i konfiguracja serwera II dla RCKiK w Kaliszu oraz pełnienie 2-letniego serwisu pogwarancyjnego” - dokonano wyboru oferty nr 5, złożonej przez firmę:
„ABG” S.A.
Al. Jerozolimskie 123 a
02-017 Warszawa
cena oferty: 175 086,79 zł
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający dokonał oceny złożonej oferty. Na podstawie oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu ustalono, iż oferta nr 5 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przyznano maksymalną liczbę punktów (100). Tabela nr 4. Streszczenie oferty i zestawienie punktacji w zadaniu nr 5
Zadanie nr 6
„Dostawa i konfiguracja serwera III dla RCKiK w Krakowie oraz pełnienie 2-letniego serwisu pogwarancyjnego” - dokonano wyboru oferty nr 5, złożonej przez firmę:
„ABG” S.A.
Al. Jerozolimskie 123 a
02-017 Warszawa
cena oferty: 619 962,52 zł
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający dokonał oceny złożonej oferty.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ustalono, iż oferta nr 5 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i przyznano jej maksymalną liczbę punktów (100).
Tabela nr 5. Streszczenie oferty i zestawienie punktacji w zadaniu nr 6
Zadanie nr 7
„Dostawa i instalacja urządzeń sieciowych” dokonano wyboru oferty nr 7, złożonej przez firmę:
Konsorcjum:
Centrum Informatyki „Zeto” S.A. – Lider Konsorcjum
ul. Skorupska 9
15-048 Białystok
oraz
P.I.W. „AXIS” Sp. z o.o. – Uczestnik Konsorcjum
ul. Ostrzycka 2/4
04-035 Warszawa
cena oferty: 159 106,02 zł.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena oferty.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryterium oceny ofert ustalono, iż oferta nr 7 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w Specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
Tabela nr 6. Streszczenie złożonych ofert i zestawienie punktacji w zadaniu nr 7
Zadanie nr 8
„Dostawa i instalacja oprogramowania dla serwerów” dokonano wyboru oferty nr 5, złożonej przez firmę:
„ABG” S.A.
Al. Jerozolimskie 123 a
02-017 Warszawa
cena oferty: 83 690,78 zł
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający dokonał oceny złożonej oferty.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ustalono, iż oferta nr 5 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie
z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych i przyznano maksymalną liczbę punktów (100). Tabela nr 7. Streszczenie oferty i zestawienie punktacji w zadaniu nr 8
Ponadto zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 w.w ustawy Zamawiający informuje o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.:
1. „Softex Data” S.A. ul. Poleczki 47, 02-822 Warszawa - oferta nr 3
złożona do zadania nr 2 „Dostawa, instalacja i konfiguracja drukarek igłowych, laserowych, urządzenia kserograficznego”, wartość brutto oferty 1 383 505,62 zł.
Przesłanką odrzucenia oferty jest jej treść nie odpowiadająca treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności w punkcie 6. zadania 2. oferty „Urządzenie kserograficzne” w wierszu 17 "podajnik boczny" Wykonawca zmienił wymagania Zmawiającego
z: „70-160g/m²” na „70-128 g/m²”, co powoduje nie spełnienie wymaganych parametrów dla urządzenia kserograficznego opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – skutkuje odrzuceniem oferty. 2. „Koncept-L” S.A., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa - ofeta nr 6,
złożona do zadania nr 3 „Dostawa, instalacja i konfiguracja drukarek termotransferowych oraz
dostawa materiałów eksploatacyjnych”, wartość brutto oferty 422 500,01 zł. Przesłanką odrzucenia oferty jest treść nie odpowiadająca treści Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia, a w szczególności Wykonawca nie złożył formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ), co jest równoznaczne z brakiem oświadczenia woli w zakresie oferowanego zadania. Brak oferty i zawartych w niej oświadczeń powoduje niezastosowanie się do warunków wymaganych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co skutkuje odrzuceniem oferty. 3. „Biatel” S.A. Plac Piłsudskiego 1, 00-780 Warszawa – oferta nr 9,
złożona do zadania nr 7 ”Dostawa i instalacja urządzeń sieciowych”, wartość brutto oferty
213 777,16 zł. Przesłanką odrzucenia tej oferty jest jej treść nie odpowiadająca treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności w formularzu „Specyfikacja szczegółowa oferty”, stanowiącym załącznik nr 1/1 do oferty brak jest wpisu „TAK lub NIE” w kolumnie tabeli pn. ”Spełnienie parametru TAK/NIE - wpisać właściwe” w następujących punktach zadania nr 7: - pkt. 7 tabela „Router typ V”, model WRVS4400N-EU, producent Cisco/Linksys,
- pkt. 8 tabela „Router typ VI”, model 871-SEC-K9, producent Cisco,
- pkt. 9 tabela „Router typ VII”,model 2811-HSEC/K9, producent Cisco,
- pkt.10 tabela „Switch typ I”, model EZXS88W-EU, producent Linksys,
- pkt.11 tabela „Switch typ II”, WS-C2960-24TT-L, producent Cisco,
- pkt.12 tabela „Switch typ III”, EZXS55W-EU, producent Linksys,
- pkt.13 tabela „Switch typ IV”, 3CR17662-91, producent 3COM,
- pkt.14 tabela „Switch typ V”, 3C1670800A, producent 3COM.
Pozostawienie w/w rubryk bez wypełnienia stanowi o braku złożenia oświadczenia woli w zakresie
spełnienia wymaganych parametrów oferowanych urządzeń, powoduje niezastosowanie się do warunków wymaganych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co skutkuje odrzuceniem oferty. 4. „Maxto” Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda Sp.j.
Oddział Warszawa ul. Juliusza Fucika 39, 02-929 Warszawa - oferta nr 10,
złożona do zadania nr 3 „Dostawa, instalacja i konfiguracja drukarek termotransferowych oraz
dostawa materiałów eksploatacyjnych”, wartość brutto oferty 777 792,70 zł. Przesłanką odrzucenia oferty jest zastosowanie nie aktualnego formularza ofertowego „Specyfikacja
szczegółowa” (wymagany w I. edycji postępowania przetargowego nr EOG-PN-1/09), co stanowi, iż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Brak spełnienia w.w warunku skutkuje odrzuceniem oferty.
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 w.w ustawy zamawiający nie wykluczył żadnego z Wykonawców
z postępowania o udzielenie zamówienia. Jednocześnie informuję, iż Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Białystok, dn. 03.12.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR AD/PN - 33/09 - DOSTAWA ZESTAWÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO POBIERANIA PŁYTEK KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SEPARATORA KOMÓRKOWEGO
Treść ogłoszenia o zamówieniu oraz treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (PDF) zawarte są w skompresowanym pliku załącznika (format ZIP).
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W POSTĘPOWANIU NR AD/PN - 32/09 - DOSTAWA ODCZYNNIKOW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
Treść zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu nr AD/PN - 32/09 zawarta jest w pliku załącznika (format PDF).
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA”
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA” Z DNIA 17.11.2009r W ZADANIU NR 1 NA ARTYKUŁY SPOŻYWCZE Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), że w powyższym postępowaniu w zadaniach nr 1wybrano następującą ofertę: w zadaniu nr 1 – oferta nr 1:Zakłady Przemysłu Cukierniczego „Skawa „ S.A. 34-100 Wadowice, ul.dr J Putka 1 Uzasadnienie wyboru Jedyna złożona oferta. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny ofert: 1) w zadaniu nr 1
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy Ocena (liczba pkt) Uzasadnienie 1 Zakłady Przemysłu Cukierniczego „Skawa”S.A.34-100 Wadowice 100 pkt zgodnie ze wzorem w SIWZ – Wc = Cn/Co x 100 % x 100 Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni: - nie wykluczono żadnego Wykonawcy, - nie odrzucono żadnej oferty. Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Białystok, 25.11.2009r.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU - AD/PN - 32/09 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
Treść ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zawarta jest w pliku załącznika (format PDF).
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA DO SIWZ, ZMIANA TREŚCI SIWZ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NR AD/PN - 32/09 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
Treść wyjaśnien do specyfikacji i zmiana treści specyfikacji w postępowaniu nr AD/PN - 32/09 - zawarta jest w pliku załącznika (format PDF).
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY W POSTĘPOWANIU NR AD/PN - 26/09 W ZADANIACH NR 3, 5, 6, 7 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Treść zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu nr AD/PN - 26/09 w zadaniach nr 3, 5, 6 i 7zawarta jest w pliku załącznik (PDF).
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY W POSTĘPOWANIU NR AD/PN - 29/09 - DOSTAWA PROBÓWEK OKRĄGŁODENNYCH O JAŁOWEJ WYKALIBROWANEJ PRÓŻNI UMOŻLIWIAJĄCYCH POBRANIE PRÓBEK KRWI W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM ORAZ ELEMENTY DODATKOWE
Treść zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu nr AD/PN - 29/09 zawarta jest w pliku załącznika (format PDF). | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OGLOSZENIE O ZAMÓWIENIU AD/PN - 32/09 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
|